Slušanje glazbe u osnovnoškolskoj nastavi (CROSBI ID 564664)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Šulentić Begić, Jasna
hrvatski
Slušanje glazbe u osnovnoškolskoj nastavi
Suvremena nastava teži od učenika stvoriti ličnost koja će se moći nositi sa zahtjevima modernog društva. Za razliku od nekadašnje, današnja škola tretira učenika kao subjekta odgoja i obrazovanja. Umjesto pasivnoga primanja, današnji učenik aktivno radi na zarađivanju znanja jer se vrlo dobro zna da se znanja stečena vlastitom aktivnosti mnogo lakše usvajaju i daleko trajnije zadržavaju. To se ne može postići tradicionalnom već novom i suvremenom nastavom. Tijekom školske godine 2004./05. proveli smo istraživanje u OŠ Franje Krežme u Osijeku o primjeni otvorenog modela nastave glazbe u osnovnoj školi. U ovom radu prikazat ćemo sadržaje koji se odnose na nastavno područje slušanja glazbe. Analizirat ćemo pripadajući istraživački dnevnik, koji je nastao kao rezultat istraživanja. Prikazat ćemo i metodičke postupke slušanja glazbe u nastavi glazbene kulture. Metodički dobro osmišljeno slušanje kvalitetne glazbe doprinijet će razvoju glazbenog ukusa učenika.
nastava glazbe ; otvoreni model ; osnovna škola ; slušanje glazbe ; metodika glazbe ; glazbeni ukus
nije evidentirano
engleski
Listening to music in primary school education
nije evidentirano
music classes ; open model ; primary school ; methodics of music ; taste in music
nije evidentirano
Podaci o prilogu
429-441.
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Korszerü módszertani kihívások = Suvremeni metodički izazovi = Modern Methological Aspects
Bene, Annamária
Subotica: Újvidéki Egyetem, Magyar Tannyelvü Tanitóképzö Kar
978-89-87095-08-3
Podaci o skupu
IV. International Scientific Conference Modern Methological Aspects
predavanje
23.09.2010-25.09.2010
Subotica, Srbija