Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Student attitudes towards mathematics and using new technologies in teaching process (CROSBI ID 564696)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Divjak, Blaženka ; Brumec, Mirela ; Peharda Petra Student attitudes towards mathematics and using new technologies in teaching process // Matematika i e-učenje / Divjak, Blaženka ; Erjavec, Zlatko (ur.). Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 5-9

Podaci o odgovornosti

Divjak, Blaženka ; Brumec, Mirela ; Peharda Petra

engleski

Student attitudes towards mathematics and using new technologies in teaching process

U ovom radu su istraženi stavovi prema matematici i korištenju novih tehnologija studenata prve godine Informacijskih i poslovnih sustava na Fakultetu organizacije i informatike. Konfirmatorna faktorska anliza pokazala je da je stav prema e-učenju novi faktor koji se razlikuje od pouzdanja u sposobnost upotrebe tehnologije i kao takav treba naći svoje mjesto u teoretskom modelu stavova prema matematici.

attitudes; mathematics; e-learning

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

5-9.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Matematika i e-učenje

Divjak, Blaženka ; Erjavec, Zlatko

Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7304-76-8

Podaci o skupu

Matematika i e-učenje

predavanje

27.06.2010-02.07.2010

Dubrovnik, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Matematika