Krizni menadžment: teorija i praksa (CROSBI ID 164860)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Osmanagić Bedenik, Nidžara
hrvatski
Krizni menadžment: teorija i praksa
Poslovna kriza je neplanirano i neželjeno razdoblje u poslovanju poduzeća, ograničenog trajanja s ambivalentnim ishodom. Prema egzistencijalnim ciljevima poduzeća govori se o krizi likvidnosti, uspjeha i potencijala. Upravljanje krizom proces je koji obuhvaća tri faze: preventivno upravljanje, identifikaciju, te reaktivno upravljanje poslovnom krizom. U ovom je radu naglasak na preventivnom upravljanju poslovnom krizom, instrumentima pripreme i predusretanje moguće poslovne krize te ispitivanju značajki preventivnog upravljanja poslovnom krizom u poduzećima u Hrvatskoj. Kontroling je stručna podrška menadžmentu ; istraživanjem zadataka, instrumenata i informacijskog tijeka kontrolinga moguće je otkriti pripremljenost poduzeća na moguću krizu. Rezultati istraživanja pokazuju kako su poduzeća u Hrvatskoj dominantno usmjerena na informacije iz prošlosti i unutrašnjosti poduzeća, dominiraju zadaci i instrumenti operativnog upravljanja te su stoga poduzeća više pripremljena na moguću buduću operativnu, a manje na strategijsku krizu. Rezultati pokazuju kako poduzeća koriste instrumente operativnog, no ne i strategijskog kriznog menadžmenta.
poslovna kriza; proces upravljanja krizom; kontroling; simptomi/ sindromi poslovne krize
nije evidentirano
engleski
Crisis Management: Theory and Practice
nije evidentirano
business crisis; crisis management process; controlling; business crisis symptoms/ syndromes
nije evidentirano