Odnosi s javnostima, propaganda ili strateška komunikacija (CROSBI ID 360320)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Strbad, Snježana
Plenković, Mario
hrvatski
Odnosi s javnostima, propaganda ili strateška komunikacija
Odnosi s javnostima jesu oblik komuniciranja organizacije, korporacije, institucija i pojedinaca s pomoću kojeg se gradi i održava slika o njima. Gledajući organizaciju kroz prizmu komunikacije, strateško komuniciranje organizaciji donosi prednost, moć i vodstvo kod javnog mnijenja. U odnosima s javnosti najvažnija je komunikacija, a problemi koji se javljaju mogu biti identificiranje komunikanata, oblikovanje informacija, izbor medija komuniciranja i na kraju učinci komuniciranja.
odnosi s javnostima; propaganda; komunikacija
nije evidentirano
engleski
Public relations, propaganda
nije evidentirano
public relations; propaganda; communication
nije evidentirano
Podaci o izdanju
92
14.07.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Zaprešić