Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Dječje stvaralaštvo u nastavi glazbe (CROSBI ID 565102)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Svalina, Vesna Dječje stvaralaštvo u nastavi glazbe // Modern Methodological Aspestc / Korszerü módszertani kihívások / Suvremeni metodički izazovi / Káich Katalin (ur.). Subotica: Magyar Tannyelvo Tanítóképzi, 2010

Podaci o odgovornosti

Svalina, Vesna

hrvatski

Dječje stvaralaštvo u nastavi glazbe

U današnje vrijeme sve je više izraženo nastojanje istaknutih psihologa i pedagoga da se stvaralaštvo što dublje istraži i objasni. U literaturi se često govori i o dječjem stvaralaštvu pa se s namjerom rasvjetljavanja te teme i dobivanja nekih konkretnih odgovora provode brojna psihološka i pedagoška istraživanja. Kad je riječ o dječjem glazbenom stvaralaštvu moramo istaknuti da se o toj temi dosta piše i govori kako kod nas tako i u svijetu, ali se u nastavnoj praksi s glazbenim stvaralaštvom ipak vrlo rijetko susrećemo. Postavlja se pitanje jesu li takve aktivnosti možda prezahtjevne za učenike pa ih iz tog razloga učitelji i nastavnici rijetko ostvaruju u nastavi? Neki će autori reći da je to podrucje prezahtjevno ne samo za učenike nego i za učitelje i nastavnike, pogotovo za učitelje razredne nastave čija su glazbena znanja i stečene vještine često na dosta niskoj razini. Kako bismo što više rasvijetliti temu glazbenog stvaralaštva i pokušali dati odgovore na sva otvorena pitanja u ovom smo radu prezentirali više različitih pristupa toj temi i predstavili veći broj autora koji se bave ovom problematikom. Jedan odlomak posvećen je tako pojmu glazbenog stvaralaštva i različitim shvaćanjima procesa nastanka glazbenog djela - tzv. romanticarskom i objektivistickom ili psihološkom shvacanju, a predstavljen je i sustav Carla Orffa kod kojeg glazbeno stvaralaštvo zauzima posebno istaknuto mjesto. Dio rada bavi se još i pitanjem mogućnosti provođenja glazbeno-stvaralackih aktivnosti na nastavi glazbene kulture u općeobrazovnoj osnovnoj školi te na nastavi solfeggia u osnovnoj glazbenoj školi.

stvaralaštvo; glazbeno stvaralaštvo; djeca; Orff-Schulwerk; nastava glazbene kulture; solfeggio

nije evidentirano

engleski

Children's Creativity in Music Classroom

nije evidentirano

creativity; music creativity; children; solfeggio; Orff-Schulwerk; teaching music; solfeggio

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Modern Methodological Aspestc / Korszerü módszertani kihívások / Suvremeni metodički izazovi

Káich Katalin

Subotica: Magyar Tannyelvo Tanítóképzi

978-86-87095-08-3

Podaci o skupu

Modern Methodological Aspestc / Korszerü módszertani kihívások / Suvremeni metodički izazovi - IV. International Scientific Conference

predavanje

23.09.2010-24.09.2010

Subotica, Srbija

Povezanost rada

Pedagogija