Izborni predmet "Vještine studiranja" na Medicinskom fakultetu u Zagrebu: opis i kvalitativna evaluacija (CROSBI ID 165251)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Sambunjak, Dario ; Hren, Darko
hrvatski
Izborni predmet "Vještine studiranja" na Medicinskom fakultetu u Zagrebu: opis i kvalitativna evaluacija
Jedna od ključnih kompetencija koje bi student medicine trebao razviti tijekom studija jest „učiti kako učiti”. Izborni kolegij „Vještine studiranja” pokrenut je na Medicinskom fakultetu u Zagrebu 2007. godine i dosad ga je pohađalo 130 studenata, uglavnom prve godine. Kolegij traje 25 sati, zasniva se na Kolbovoj teoriji ciklusa iskustvenog učenja, a radi na razvijanju znanja i sposobnosti postavljanja ciljeva, organizacije vremena, poboljšavanja pamćenja i davanja povratne informacije. Studentima se pomaže i u osvješćivanju osobnih motivacija i potreba. U nastavi se koriste kreativne i inovativne metode poput rješavanja upitnika, glume, pisanja osobne vizije, slušanja glazbe i istodobnog sudjelovanja dvaju nastavnika u nastavi. Kvalitativna evaluacija pokazala je da studenti vrlo pozitivno ocjenjuju taj izborni kolegij, posebice opuštenu atmosferu, dobru komunikaciju s nastavnicima i visok stupanj interaktivnosti u nastavi. Kao povoljne ishode kolegija studenti su naveli poticaj na samopromatranje, potvrdu i produbljivanje dosad stečenih znanja i vještina učenja, te usvajanje novih metoda i tehnika koje će im pomoći u daljnjem studiranju. Glavne primjedbe kolegiju odnosile su se na vrijeme njegova održavanja, trajanje nastave i strogost u nadzoru pohađanja nastave. Rezultati kvalitativne evaluacije pokazuju da je kolegij dobro prihvaćen, ali bi prikladnije vrijeme za njegovo održavanje bio sam početak akademske godine.
vještine studiranja; izborni predmet; studenti medicine
nije evidentirano
engleski
"Study skills" Elective Course at the Zagreb University School of Medicine: Description and Qualitative Evaluation
nije evidentirano
study skills; elective course; medical students
nije evidentirano
Podaci o izdanju
19 (3)
2010.
577-596
objavljeno
1330-0288
Povezanost rada
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita