Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Izborni predmet "Vještine studiranja" na Medicinskom fakultetu u Zagrebu: opis i kvalitativna evaluacija (CROSBI ID 165251)

Prilog u časopisu | stručni rad

Sambunjak, Dario ; Hren, Darko Izborni predmet "Vještine studiranja" na Medicinskom fakultetu u Zagrebu: opis i kvalitativna evaluacija // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 19 (2010), 3; 577-596

Podaci o odgovornosti

Sambunjak, Dario ; Hren, Darko

hrvatski

Izborni predmet "Vještine studiranja" na Medicinskom fakultetu u Zagrebu: opis i kvalitativna evaluacija

Jedna od ključnih kompetencija koje bi student medicine trebao razviti tijekom studija jest „učiti kako učiti”. Izborni kolegij „Vještine studiranja” pokrenut je na Medicinskom fakultetu u Zagrebu 2007. godine i dosad ga je pohađalo 130 studenata, uglavnom prve godine. Kolegij traje 25 sati, zasniva se na Kolbovoj teoriji ciklusa iskustvenog učenja, a radi na razvijanju znanja i sposobnosti postavljanja ciljeva, organizacije vremena, poboljšavanja pamćenja i davanja povratne informacije. Studentima se pomaže i u osvješćivanju osobnih motivacija i potreba. U nastavi se koriste kreativne i inovativne metode poput rješavanja upitnika, glume, pisanja osobne vizije, slušanja glazbe i istodobnog sudjelovanja dvaju nastavnika u nastavi. Kvalitativna evaluacija pokazala je da studenti vrlo pozitivno ocjenjuju taj izborni kolegij, posebice opuštenu atmosferu, dobru komunikaciju s nastavnicima i visok stupanj interaktivnosti u nastavi. Kao povoljne ishode kolegija studenti su naveli poticaj na samopromatranje, potvrdu i produbljivanje dosad stečenih znanja i vještina učenja, te usvajanje novih metoda i tehnika koje će im pomoći u daljnjem studiranju. Glavne primjedbe kolegiju odnosile su se na vrijeme njegova održavanja, trajanje nastave i strogost u nadzoru pohađanja nastave. Rezultati kvalitativne evaluacije pokazuju da je kolegij dobro prihvaćen, ali bi prikladnije vrijeme za njegovo održavanje bio sam početak akademske godine.

vještine studiranja; izborni predmet; studenti medicine

nije evidentirano

engleski

"Study skills" Elective Course at the Zagreb University School of Medicine: Description and Qualitative Evaluation

nije evidentirano

study skills; elective course; medical students

nije evidentirano

Podaci o izdanju

19 (3)

2010.

577-596

objavljeno

1330-0288

Povezanost rada

Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita

Poveznice
Indeksiranost