Segment zaštite u upravljanju kvalitetom brendova BMW, MINI i LAND ROVER (CROSBI ID 565180)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Trošelj, Dijana
hrvatski
Segment zaštite u upravljanju kvalitetom brendova BMW, MINI i LAND ROVER
U cilju zaštite brenda, pozicije na tržištu i distribucijske mreže, grupacije premium brendova autoindustrije uvode standarde poslovanja te izgleda i opreme poslovnica. BMW Ag propisuje Retail Standarde (zahtjevi vezani uz infrastrukturu poslovnica) i Quality Management Assurance (QMA)- zahtjeve vezane uz organizaciju poslovanja i poslovne procese. Land Rover & Jaguar propisuju Dealer Standards koji objedinjuju zahtjeve infrastrukture poslovnica i poslovnih procesa. U oba sluaja, zaštita okoliša, zaštita zdravlja zaposlenika kao i dužna pažnja za sigurnost klijenata koji borave u krugu poslovnica, neupitan su i veoma važan zahtjev te im se poklanja posebna pažnja. Velika je važnost u implementaciji sustava upravljanja kvalitetom dana segmentu zaštite okoliša, zdravlja i sigurnosti H&S (Health & Safety segment-H&S), odnosno zahtjevima iz tog podruja koji se stavljaju pred uvoznike i njihove distributere.
kvaliteta; premium brend; okoliš; sigurnost; zdravlje
nije evidentirano
engleski
The safety segment in Quality management premium brands BMW, MINI and LAND ROVER
nije evidentirano
environment; health; premium brend; quality; safety
nije evidentirano
Podaci o prilogu
279-285.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova II. znanstveno-stručne konferencije s međunarodnim sudjelovanjem - Menadžment i sigurnost
Taradi, Josip
Zagreb: Hrvatsko društvo inženjera sigurnosti
978-953-6026-50-0
Podaci o skupu
II. Znanstveno-stručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem "Menadžment i sigurnost"
predavanje
30.06.2007-30.06.2007
Čakovec, Hrvatska