Pedagoška, didaktička i metodička pitanja provedbe Bolonjskog procesa u visokoškolskom obrazovanju (CROSBI ID 565279)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Šoljan, Nikša Nikola
hrvatski
Pedagoška, didaktička i metodička pitanja provedbe Bolonjskog procesa u visokoškolskom obrazovanju
Od vremena započinjanja Bolonjskog procesa pa sve do danas u središtu pozornosti kreatora i promotora tog procesa oblikovanje je do 2010. godine Europskog prostora visokog obrazovanja. U proteklim godinama europska se akademska i visokoškolska javnost ponajviše bavila pitanjima vezanim za izgradnju nove arhitekture sustava visokoškolskog obrazovanja, a sa svrhom harmonizacije tog sustava na europskoj razini prema modelu 3 + 2 + 3. Uz to ona se angažirala oko stvaranja pretpostavki za mobilnost studenata i akademskog osoblja, uvođenja instrumenata koji olakšavanju studentsku pokretljivost poput ECTS sustava, vrednovanja diploma i priznavanja razdoblja studiranja i stečenih kvalifikacija te osiguranja kvalitete u visokom obrazovanju. Posljednjih godina osobita se pozornost posvećuje zapošljavanju Bolonjaca, socijalnoj dimenziji Bolonje, cjeloživotnom učenju te vanjskoj dimenziji Bolonje, odnosno Bolonjskom procesu u međunarodnom kontekstu kojega uvelike određuju sve izraženija internacionalizacija visokog obrazovanja i globalizacijska kretanja. Na marginama Bolonjskog procesa uglavnom su ostala pedagoška, didaktička i metodička pitanja. Štoviše, Bolonjski diskurs gotovo ne rabi to nazivlje, pa se s pravom možemo zapitati može li se uopće Bolonjski proces ostvariti ukoliko gornja pitanja i nadalje ostanu s onu stranu zanimanja.
Bolonjski proces; visokoškolsko obrazovanje; didaktika; metodika
nije evidentirano
engleski
Pedagogical, didactical and methodological issues of implementation of the Bologna process in higher education
nije evidentirano
Bologna process; higher education; didactics; methods
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja
predavanje
16.10.2008-18.10.2008
Mostar, Bosna i Hercegovina