Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pedagoška, didaktička i metodička pitanja provedbe Bolonjskog procesa u visokoškolskom obrazovanju (CROSBI ID 565279)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Šoljan, Nikša Nikola Pedagoška, didaktička i metodička pitanja provedbe Bolonjskog procesa u visokoškolskom obrazovanju // Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja Mostar, Bosna i Hercegovina, 16.10.2008-18.10.2008

Podaci o odgovornosti

Šoljan, Nikša Nikola

hrvatski

Pedagoška, didaktička i metodička pitanja provedbe Bolonjskog procesa u visokoškolskom obrazovanju

Od vremena započinjanja Bolonjskog procesa pa sve do danas u središtu pozornosti kreatora i promotora tog procesa oblikovanje je do 2010. godine Europskog prostora visokog obrazovanja. U proteklim godinama europska se akademska i visokoškolska javnost ponajviše bavila pitanjima vezanim za izgradnju nove arhitekture sustava visokoškolskog obrazovanja, a sa svrhom harmonizacije tog sustava na europskoj razini prema modelu 3 + 2 + 3. Uz to ona se angažirala oko stvaranja pretpostavki za mobilnost studenata i akademskog osoblja, uvođenja instrumenata koji olakšavanju studentsku pokretljivost poput ECTS sustava, vrednovanja diploma i priznavanja razdoblja studiranja i stečenih kvalifikacija te osiguranja kvalitete u visokom obrazovanju. Posljednjih godina osobita se pozornost posvećuje zapošljavanju Bolonjaca, socijalnoj dimenziji Bolonje, cjeloživotnom učenju te vanjskoj dimenziji Bolonje, odnosno Bolonjskom procesu u međunarodnom kontekstu kojega uvelike određuju sve izraženija internacionalizacija visokog obrazovanja i globalizacijska kretanja. Na marginama Bolonjskog procesa uglavnom su ostala pedagoška, didaktička i metodička pitanja. Štoviše, Bolonjski diskurs gotovo ne rabi to nazivlje, pa se s pravom možemo zapitati može li se uopće Bolonjski proces ostvariti ukoliko gornja pitanja i nadalje ostanu s onu stranu zanimanja.

Bolonjski proces; visokoškolsko obrazovanje; didaktika; metodika

nije evidentirano

engleski

Pedagogical, didactical and methodological issues of implementation of the Bologna process in higher education

nije evidentirano

Bologna process; higher education; didactics; methods

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja

predavanje

16.10.2008-18.10.2008

Mostar, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Pedagogija