Kompetencije odgojitelja u kontekstu edukacijske integracije (CROSBI ID 565444)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Romstein, Ksenija
hrvatski
Kompetencije odgojitelja u kontekstu edukacijske integracije
U Republici Hrvatskoj se tijekom 80-ih godina 20. stoljeća razvija integracija djece s posebnim potrebama u redoviti odgojno–obrazovni sustav. Uključivanjem djece s posebnim potrebama u institucionalni predškolski odgoj odgojitelji postaju dio stručnog pedagoško-rehabilitacijskog tima, te sudjeluju u opservaciji, izradi, provedbi i evaluaciji prilagođenih i posebnih programa. Adaptivna ponašanja djeteta s posebnim potrebama mijenjaju se pod utjecajem procesa integracije, te odgojitelji svoja znanja, vještine i sposobnosti, odnosno kompetencije „testiraju“ i primjenjuju u skladu s promijenjenim odgojno-obrazovnim kontekstom. Poznavanje zakonske regulative, rehabilitacijskih metoda rada s djecom s posebnim potrebama, uz istovremeno podržavanje razvoja ostale djece u odgojnoj skupini pred odgojitelje stavlja složenu zadaću kontinuiranog stručnog usavršavanja, odnosno cjeloživotnog obrazovanja.
kompetencije; odgojitelji; djeca s posebnim potrebama; edukacijska integracija; socijalna inkluzija
nije evidentirano
engleski
Competencies of pre-school teachers in the context of educational integration
nije evidentirano
competencies; pre-school teachers; children with special needs; educational integration; social inclusion
nije evidentirano
Podaci o prilogu
19-19.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja
Bacalja, Robert
Zadar: Sveučilište u Zadru, Odsjek za izobrazbu učitelja i odgojitelja
978-953-7237-37-0
Podaci o skupu
Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja
predavanje
30.07.2008-31.07.2008
Zadar, Hrvatska