Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Dokumentiranje razvoja djece s posebnim potrebama i dizajniranje inkluzivnog kurikuluma (CROSBI ID 565446)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Irović, Stanislava ; Balić, Tijana ; Romstein, Ksenija Dokumentiranje razvoja djece s posebnim potrebama i dizajniranje inkluzivnog kurikuluma // Kurikulumi ranog odgoja i obveznog obrazovanja / Bouillet, Dejana ; Matijević, Milan (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 517-525

Podaci o odgovornosti

Irović, Stanislava ; Balić, Tijana ; Romstein, Ksenija

hrvatski

Dokumentiranje razvoja djece s posebnim potrebama i dizajniranje inkluzivnog kurikuluma

Dizajniranje kurikuluma u ranom odgoju razlikuje se od onog u primarnom obrazovanju. Razlike proizlaze iz prirode razvoja djeteta, prakse ranoga odgoja, organizacijske strukture institucija, profesionalne edukacije predškolskih učitelja te kurikulumskih ciljeva. Kao najčešće karakteristike kurikuluma navode se primjenjivost i fleksibilnost, a kao njegovi glavni čimbenici participanti i kontekst u kojemu se provode aktivnosti i sadržaji, te vrijednosti koje utječu na određivanje odgojnih ciljeva. U dokumentima EU uvažavanje perspektive djeteta, razvojno primjerene strategije, podrška u nerestriktivnom okruženju te podržavanje djetetovih interesa, predstavljaju ključne karakteristike inkluzije. Dizajniranje inkluzivnog kurikuluma pretpostavlja identifikaciju djetetovih interesa i potreba što se jednim dijelom realizira i kroz dokumentiranje djetetova razvoja, praćenjem i bilježenjem njegova ponašanja. U radu će se analizirati bilješke o djeci s posebnim potrebama koje su načinili odgojitelji promatrajući i prateći dječja ponašanja i učinke vlastite odgojne prakse.

dokumentiranje ; bilježenje i praćenje ; djeca s posebnim potrebama ; dizajniranje kurikuluma ; inkluzija

nije evidentirano

engleski

Documenting Development of Children with Special Needs and Inclusive Curriculum Design

nije evidentirano

documenting ; monitoring and observing ; children with special needs ; curriculum design ; inclusion

nije evidentirano

Podaci o prilogu

517-525.

2009.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-7210-24-3

Podaci o matičnoj publikaciji

Kurikulumi ranog odgoja i obveznog obrazovanja

Bouillet, Dejana ; Matijević, Milan

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Podaci o skupu

3. MEĐUNARODNA KONFERENCIJA O NAPREDNIM I SUSTAVNIM ISTRAŽIVANJIMA SIMPOZIJ: KURIKULUMI RANOG ODGOJA I OBVEZNOG OBRAZOVANJA

predavanje

12.11.2009-14.11.2009

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija