Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi studenata – budućih učitelja prema djeci s teškoćama u razvoju (CROSBI ID 565448)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija

Romstein, Ksenija Stavovi studenata – budućih učitelja prema djeci s teškoćama u razvoju // Kutatások 2008 az E. J. Föiskolán / Steinerné Molnar, J., Tóth, S., A. (ur.). Baja: Eötvös József Főiskola, 2009. str. 335-341

Podaci o odgovornosti

Romstein, Ksenija

hrvatski

Stavovi studenata – budućih učitelja prema djeci s teškoćama u razvoju

U Republici Hrvatskoj se tijekom 80-ih godina 20. stoljeća razvija integracija djece s teškoćama u razvoju u odgojno–obrazovni sustav, a 90-ih godina i inkluzija kao socijalna reforma koja uvažava djetetovu osobnost sa svim ljudskim i građanskim pravima. Promatrajući dostupnost obrazovanja, kao temeljnog ljudskog prava nevedenom u mnogim dokumentima Europske Unije, javlja se pitanje participacije djece s teškoćama u razvoju u sustavu redovitog odgoja i obrazovanja. Proces edukacijske integracije ovisi o mnogim čimbenicima, a pedagoška literatura navodi učitelja kao „varijablu” koja ima izravan utjecaj na kvalitetu i ishode odgojno-obrazovnog rada. Studenti završetkom studija postaju potencijalni pedagoški praktičari, a stvaranje uvida u njihove stavove o djeci s teškoćama u razvoju može ponuditi smjernice za daljnje propitivanje povezanosti procesa profesionalne edukacije i ishoda edukacijske integracije. Stoga se u ovom radu propituju stavovi studenata – budućih učitelja prema djeci s teškoćama u razvoju.

stavovi ; studenti ; djeca s teškoćama u razvoju ; edukacijska integracija ; inkluzivna edukacija

nije evidentirano

engleski

Attitudes of Pre-Service Teachers Towards Children with Disabilities

nije evidentirano

attitudes ; pre-service teachers ; children with disabilities ; educational integration ; inclusive education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

335-341.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Kutatások 2008 az E. J. Föiskolán

Steinerné Molnar, J., Tóth, S., A.

Baja: Eötvös József Főiskola

978-963-7290-63-3

Podaci o skupu

THE DAY OF HUNGARIAN SCIENCE CONFERENCE

predavanje

03.11.2009-04.11.2009

Baja, Mađarska

Povezanost rada

Pedagogija