Stavovi studenata – budućih učitelja prema djeci s teškoćama u razvoju (CROSBI ID 565448)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Romstein, Ksenija
hrvatski
Stavovi studenata – budućih učitelja prema djeci s teškoćama u razvoju
U Republici Hrvatskoj se tijekom 80-ih godina 20. stoljeća razvija integracija djece s teškoćama u razvoju u odgojno–obrazovni sustav, a 90-ih godina i inkluzija kao socijalna reforma koja uvažava djetetovu osobnost sa svim ljudskim i građanskim pravima. Promatrajući dostupnost obrazovanja, kao temeljnog ljudskog prava nevedenom u mnogim dokumentima Europske Unije, javlja se pitanje participacije djece s teškoćama u razvoju u sustavu redovitog odgoja i obrazovanja. Proces edukacijske integracije ovisi o mnogim čimbenicima, a pedagoška literatura navodi učitelja kao „varijablu” koja ima izravan utjecaj na kvalitetu i ishode odgojno-obrazovnog rada. Studenti završetkom studija postaju potencijalni pedagoški praktičari, a stvaranje uvida u njihove stavove o djeci s teškoćama u razvoju može ponuditi smjernice za daljnje propitivanje povezanosti procesa profesionalne edukacije i ishoda edukacijske integracije. Stoga se u ovom radu propituju stavovi studenata – budućih učitelja prema djeci s teškoćama u razvoju.
stavovi ; studenti ; djeca s teškoćama u razvoju ; edukacijska integracija ; inkluzivna edukacija
nije evidentirano
engleski
Attitudes of Pre-Service Teachers Towards Children with Disabilities
nije evidentirano
attitudes ; pre-service teachers ; children with disabilities ; educational integration ; inclusive education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
335-341.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Kutatások 2008 az E. J. Föiskolán
Steinerné Molnar, J., Tóth, S., A.
Baja: Eötvös József Főiskola
978-963-7290-63-3
Podaci o skupu
THE DAY OF HUNGARIAN SCIENCE CONFERENCE
predavanje
03.11.2009-04.11.2009
Baja, Mađarska