Kako motivirani učenici uče strani jezik? (CROSBI ID 88272)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Mihaljević Djigunović, Jelena
hrvatski
Kako motivirani učenici uče strani jezik?
U članku je riječ o povezanosti motivacije sa strategijama učenja. Opisuje se istraživanje provedeno na uzorku hrvatskih učenika engleskog kao stranog jezika. Podaci o strategijama prikupljeni su pomoću upitnika SILL (Oxford, 1990), a motivacija mjerena upitnikom izrađenim posebno za hrvatske učenike engleskog jezika (Mihaljević, 1991). Utvrđena je povezanost strategija i motivacije. Dobiveni se nalazi interpretiraju s oprezom, a autorica upozorava na mogućnost netočnih interpretacija kao posljedicu pojednostavljenih i nedokazanih zaključaka.
strategija učenja; motivacija; učenje engleskog jezika
nije evidentirano
engleski
How do motivated learners go about learning a foreign language?
nije evidentirano
learning strategy; motivation; English language learning
nije evidentirano
Podaci o izdanju
XXVIII (3-4)
1999.
191-196-x
objavljeno
0351-0840