Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strategije učenja i nastava stranih jezika (CROSBI ID 88273)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Jelić, Andrea-Beata Strategije učenja i nastava stranih jezika // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, XXVIII (1999), 3-4; 177-190-x

Podaci o odgovornosti

Jelić, Andrea-Beata

hrvatski

Strategije učenja i nastava stranih jezika

U članku se razmatra razvoj istraživanja na području strategija učenja stranih jezika, s osvrtom na doprinos nekih načela kognitivne psihologije. S obzirom na podjelu strategija O'Malleya i Chamotove na tri skupine (metakognitivne, kognitivne i socio-afektivne strategije) iznosi se rezultate istraživanja provedenog s učenicima francuskog jezika radi dobivanja podataka o učestalosti korištenja strategija i povećanja svjesnosti na tom području.

strategija učenja; samostalnost učenika; kognitivna psihologija

nije evidentirano

engleski

Learner strategies and language teaching

nije evidentirano

learning strategy; learner autonomy; cognitive psychology

nije evidentirano

Podaci o izdanju

XXVIII (3-4)

1999.

177-190-x

objavljeno

0351-0840

Povezanost rada

Filologija