Strategije učenja i nastava stranih jezika (CROSBI ID 88273)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Jelić, Andrea-Beata
hrvatski
Strategije učenja i nastava stranih jezika
U članku se razmatra razvoj istraživanja na području strategija učenja stranih jezika, s osvrtom na doprinos nekih načela kognitivne psihologije. S obzirom na podjelu strategija O'Malleya i Chamotove na tri skupine (metakognitivne, kognitivne i socio-afektivne strategije) iznosi se rezultate istraživanja provedenog s učenicima francuskog jezika radi dobivanja podataka o učestalosti korištenja strategija i povećanja svjesnosti na tom području.
strategija učenja; samostalnost učenika; kognitivna psihologija
nije evidentirano
engleski
Learner strategies and language teaching
nije evidentirano
learning strategy; learner autonomy; cognitive psychology
nije evidentirano
Podaci o izdanju
XXVIII (3-4)
1999.
177-190-x
objavljeno
0351-0840