Nastavnikovo jezično ponašanje i strategije podučavanja (CROSBI ID 88277)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Vrhovac, Yvonne
hrvatski
Nastavnikovo jezično ponašanje i strategije podučavanja
U članku se raspravlja o problematici podučavanja stranog jezika u razrednom okruženju. Uloge nastavnika utječu na njegovo govorno ponašanje. Autorica opisuje najuobičajenije kognitivne i metakognitivne nastavnikove strategije. Također opisuje najčešće nastavnikove poteze poput pitanja, ispravljanja pogrešaka i evaluacije. Razredni transkripti služe da bi se ilustrirale spomenute strategije i potezi.
strategija poduke; razredni govor; razredne snimke
nije evidentirano
engleski
Teacher verbal behaviour and teaching strategies
nije evidentirano
teaching strategies; classroom discourse; classroom transcripts
nije evidentirano
Podaci o izdanju
XXVIII (3-4)
1999.
169-176-x
objavljeno
0351-0840