Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Premija - ekskluzivni čimbenik uspješnosti poslovanja osiguravajućih društava (CROSBI ID 360684)

Ocjenski rad | diplomski rad

Banić, Martina Premija - ekskluzivni čimbenik uspješnosti poslovanja osiguravajućih društava / Zelenika, Ratko (mentor); Grčić Fabić, Mirjana (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2010

Podaci o odgovornosti

Banić, Martina

Zelenika, Ratko

Grčić Fabić, Mirjana

hrvatski

Premija - ekskluzivni čimbenik uspješnosti poslovanja osiguravajućih društava

Primjereno upravljanje premijom osiguranja unutar svake od poslovnih politika osiguratelja poduprtih znanjem i stručnošću kadra na način da omogući ostvarenje osnovne funkcije osiguranja, odnosno naknadu štete osiguranicima, kao i pokriće troškova poslovanja te ostvarenje profita, uz dobru je marketing koncepciju usmjerenu na krajnje potrošače ono što će osiguravajuće društvo izdvojiti iz konkurencije i tako mu osigurati zadržavanje postojećih kao i privlačenje što većeg broja potencijalnih osiguranika, a time i akumulaciju dovoljno novčanih sredstava u svrhu ostvarenja zacrtanih ciljeva. U središtu razmatranja ovog Diplomskog rada nalazi se upravljanje premijom osiguranja kao ekskluzivnim čimbenikom uspješnosti osiguravajućih društava. Istražene su osnovne značajke premije i specifičnosti upravljanja premijom, te je dan prijedlog mjera za unapređenje upravljanja premijom u osiguranju. Rezultatima istraživanja koji su prikazani u ovom radu, dokazana je nepobitna činjenica da u današnjem konkurentnom okruženju primjereno upravljanje premijom osiguranja poprima sve veći značaj u uspješnosti poslovanja osiguravajućih društava.

rizik; osiguranje; osiguravajuća društva; konkurencija; profit; upravljanje premijom osiguranja; marketing koncepcija; znanje

nije evidentirano

engleski

Premium - exclusive factor for the success of the business of insurance companies

nije evidentirano

risk; insurance business; insurance companies; competition; profit; premium management; marketing conception; knowledge

nije evidentirano

Podaci o izdanju

71

06.07.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija