Utjecaj recesije na kupovanje modnih marki (CROSBI ID 565764)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Tomašević Lišanin, Marija ; Razum, Andrea ; Ozimec, Kristina
hrvatski
Utjecaj recesije na kupovanje modnih marki
Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi postojanje veze između smanjenja raspoloživog dohotka i ponašanja pri kupnji modnih marki. Rad daje uvid u promjenu ponašanja mladih pri kupnji modnih marki u vrijeme gospodarske krize u odnosu na razdoblje prosperiteta i identificira razloge koji stoje iza promjene u ponašanju. Također, istraživanjem se htjelo odrediti jesu li pojedinici koji su smanjili potrošnju na modne marke, usmjereni isključivo na određeni tržišni segment (visoki, niski i srednji). Istraživanje je provedeno putem upitnika među studentima Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.
recesija; modne marke; studenti; kupovno ponašanje
nije evidentirano
engleski
Recession impact on fashion brands buying behaviour
nije evidentirano
recession; fashion brands; students; buying behaviour
nije evidentirano
Podaci o prilogu
1437-1444.
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
2nd International conference "VAllis Aurea" Focus on regional development - PROCEDINGS
Katalinic, Branko
Požega: Veleučilište u Požegi
978-3-901509-76-6
Podaci o skupu
2nd International Conference "Vallis Aurea" focus on :regional development
ostalo
03.09.2010-03.09.2010
Požega, Hrvatska