Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj recesije na kupovanje modnih marki (CROSBI ID 565764)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Tomašević Lišanin, Marija ; Razum, Andrea ; Ozimec, Kristina Utjecaj recesije na kupovanje modnih marki // 2nd International conference "VAllis Aurea" Focus on regional development - PROCEDINGS / Katalinic, Branko (ur.). Požega: Veleučilište u Požegi, 2010. str. 1437-1444

Podaci o odgovornosti

Tomašević Lišanin, Marija ; Razum, Andrea ; Ozimec, Kristina

hrvatski

Utjecaj recesije na kupovanje modnih marki

Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi postojanje veze između smanjenja raspoloživog dohotka i ponašanja pri kupnji modnih marki. Rad daje uvid u promjenu ponašanja mladih pri kupnji modnih marki u vrijeme gospodarske krize u odnosu na razdoblje prosperiteta i identificira razloge koji stoje iza promjene u ponašanju. Također, istraživanjem se htjelo odrediti jesu li pojedinici koji su smanjili potrošnju na modne marke, usmjereni isključivo na određeni tržišni segment (visoki, niski i srednji). Istraživanje je provedeno putem upitnika među studentima Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.

recesija; modne marke; studenti; kupovno ponašanje

nije evidentirano

engleski

Recession impact on fashion brands buying behaviour

nije evidentirano

recession; fashion brands; students; buying behaviour

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1437-1444.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

2nd International conference "VAllis Aurea" Focus on regional development - PROCEDINGS

Katalinic, Branko

Požega: Veleučilište u Požegi

978-3-901509-76-6

Podaci o skupu

2nd International Conference "Vallis Aurea" focus on :regional development

ostalo

03.09.2010-03.09.2010

Požega, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija