Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Hermann, Ulrich (2009). Neurodidaktik: Grundlagen und Vorschläge für gehirngerechtes Lehren und Lernen (CROSBI ID 165844)

Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika

Romstein, Ksenija Hermann, Ulrich (2009). Neurodidaktik: Grundlagen und Vorschläge für gehirngerechtes Lehren und Lernen // Život i škola = Life and school, 56 (2010), 23; 205-209

Podaci o odgovornosti

Romstein, Ksenija

hrvatski

Hermann, Ulrich (2009). Neurodidaktik: Grundlagen und Vorschläge für gehirngerechtes Lehren und Lernen

Neurodidaktika kao novi put učenja i poučavanja. Prema riječima autora, tradicionalni pristup didaktici, kao slijeda učenja sadržaja te metoda učenja i poučavanja, potrebno je proširiti znanjima iz neuroznanosti jer je učenje psihološko-kemijski proces koji se odvija u sinapsama. Odnosno, učenje se događa u biološkim strukturama mozga. Sa aktualnoga stajališta, didaktika se ne može više baviti samo pretpostavkama o strukturi mišljenja i učenja (u smislu primanja i prerade informacija) već je potrebno širenje spoznaje o višim kognitivnim procesima mišljenja i razumijevanja. Mozak je organ presudan za evoluciju - njime se usvajaju i rabe simboli kulture te grade međuljudski odnosi. On nije, prema uobičajenom shvaćanju, „skladište“ informacija nego svojevrsna „alatnica“ informacija koja na vlastiti (individualni) način procjenjuje informacije i spaja ih u smislene cjeline, ovisno o procijenjenoj razini značajnosti.

neurodidaktik; gehirn; lehren; lernen

nije evidentirano

engleski

Neurodidactic

nije evidentirano

neurodidactic; brain; teaching; learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

56 (23)

2010.

205-209

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice