Programming of computer game for mobile device (CROSBI ID 360898)

Zeko, Ivana Programming of computer game for mobile device / Martinović, Goran (mentor); Osijek, . 2010

Zeko, Ivana

Martinović, Goran

Programming of computer game for mobile device

Mobilni uređaji su ograničeni snagom procesora, veličinom zaslona i memorije u odnosu na suvremena računala. Prilikom izrade programske podrške za mobilne uređaje potrebno je obratiti pozornost na ta ograničenja, kao i na problem prenosivosti programske podrške na druge uređaje i platforme. Stoga, razvoj igara za mobilne uređaje predstavlja značajan programerski izazov. Diplomski rad opisuje izradu računalne igre za dva igrača na pokretnim uređajima te ukazuje na probleme i rješenja pri izradi mobilnih primjenskih programa. Igra Četiri u liniji pokazala se pogodnom za prilagodbu mobilnim uređajima. Naglasak prilikom izrade navedene igre stavljen je na prenosivost. Stoga je korištena platforma Java ME, a kao tehnologija povezivanja igrača odabran je Bluetooth. Arhitektura igre je osmišljena i implementirana kroz tri zasebna dijela: grafičko korisničko sučelje, logiku igre i komunikaciju s drugim igračem. Time je olakšana prilagodba igre nekoj drugoj tehnologiji povezivanja i drukčijim parametrima sklopovlja. Ispitivanje programskog rješenja obavljeno je s funkcijskog i komunikacijskog gledišta te prema slijedu logike igranja na emulatoru i uređajima s različitim operacijskim sustavima i karakteristikama sklopovlja.

Four in a Line; Java ME; mobile platforms and applications; mobile devices; computer games

60

16.09.2010.