Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj tržišta i procesa globalizacije na razvoj Hrvatske i njen imidž (CROSBI ID 566258)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Rocco, Fedor, dr.sc. prof emeritus ; Rocco, Sanja, mr.sc. Utjecaj tržišta i procesa globalizacije na razvoj Hrvatske i njen imidž // Marketinške paradigme za 21. stoljeće - XIX. kongres Cromar-a / Kesić, Tanja, Dr.Sc. ; Ozretić Došen, Đurđana, Dr. Sc. (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2005. str. 14-15

Podaci o odgovornosti

Rocco, Fedor, dr.sc. prof emeritus ; Rocco, Sanja, mr.sc.

hrvatski

Utjecaj tržišta i procesa globalizacije na razvoj Hrvatske i njen imidž

Postavlja se pitanje razvoja Hrvatske i njenog socio-ekonomskog stabiliziranja u sve intenzivnijem procesu globalizacije. U tom kontekstu je neophodno problem analizirati s pozicija svjetskih kretanja, koja diktiraju mjerila, a ne relativne pomake procjenjivati iz vlastitog rakursa. Pri tome je nužno biti strogi sudac vlastitih promašaja, a tih je bilo previše (privaizacija i nedostatak dugoročne strateške orjentacije, prije svega) kako bi se shvatila nemoć ekonomske baze unatoč prednostima koje nam priroda pruža (resursi). Odatle navire apel za otrežnjenjem, koji zaziva marketinšku koncepciju s njenim makroekonomskim atributima, u cilju hvatanja koraka sa svjetskim trendovima (svjesno uključivanje u globalizacijske procese) i korigiranje njene slike pred svijetom, a posebno Europskom Unijom.

tržište; globalizacija; razvoj; dugoročna strategija; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

The Impact of Market and Globalization Process on the Development of Croatia and its Image

nije evidentirano

Market; globalization; development; long-term strategy; Croatia

nije evidentirano

Podaci o prilogu

14-15.

2005.

nije evidentirano

objavljeno

953-6025-12-4

Podaci o matičnoj publikaciji

Marketinške paradigme za 21. stoljeće - XIX. kongres Cromar-a

Kesić, Tanja, Dr.Sc. ; Ozretić Došen, Đurđana, Dr. Sc.

Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)

Podaci o skupu

Marketinške paradigme za 21. stoljeće - XIX. kongres Cromar-a

predavanje

21.10.2005-22.10.2005

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija