Utjecaj tržišta i procesa globalizacije na razvoj Hrvatske i njen imidž (CROSBI ID 566258)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Rocco, Fedor, dr.sc. prof emeritus ; Rocco, Sanja, mr.sc.
hrvatski
Utjecaj tržišta i procesa globalizacije na razvoj Hrvatske i njen imidž
Postavlja se pitanje razvoja Hrvatske i njenog socio-ekonomskog stabiliziranja u sve intenzivnijem procesu globalizacije. U tom kontekstu je neophodno problem analizirati s pozicija svjetskih kretanja, koja diktiraju mjerila, a ne relativne pomake procjenjivati iz vlastitog rakursa. Pri tome je nužno biti strogi sudac vlastitih promašaja, a tih je bilo previše (privaizacija i nedostatak dugoročne strateške orjentacije, prije svega) kako bi se shvatila nemoć ekonomske baze unatoč prednostima koje nam priroda pruža (resursi). Odatle navire apel za otrežnjenjem, koji zaziva marketinšku koncepciju s njenim makroekonomskim atributima, u cilju hvatanja koraka sa svjetskim trendovima (svjesno uključivanje u globalizacijske procese) i korigiranje njene slike pred svijetom, a posebno Europskom Unijom.
tržište; globalizacija; razvoj; dugoročna strategija; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
The Impact of Market and Globalization Process on the Development of Croatia and its Image
nije evidentirano
Market; globalization; development; long-term strategy; Croatia
nije evidentirano
Podaci o prilogu
14-15.
2005.
nije evidentirano
objavljeno
953-6025-12-4
Podaci o matičnoj publikaciji
Marketinške paradigme za 21. stoljeće - XIX. kongres Cromar-a
Kesić, Tanja, Dr.Sc. ; Ozretić Došen, Đurđana, Dr. Sc.
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)
Podaci o skupu
Marketinške paradigme za 21. stoljeće - XIX. kongres Cromar-a
predavanje
21.10.2005-22.10.2005
Zagreb, Hrvatska