Razvoj suvremenog menadžmenta trgovine na malo (CROSBI ID 166065)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Segetlija, Zdenko
hrvatski
Razvoj suvremenog menadžmenta trgovine na malo
Razvoj koncentracije u trgovini na malo doveo je do daljnjih promjena u njezinoj strukturi te, u skladu s tim, i do promjena u upravljanju gospodarskim subjektima u trgovini na malo. S tim u svezi mijenja se i dosadašnja paradigma marketinga trgovine na malo, budući da sve važnijim postaje oblikovanje asortimana temeljem programa category managementa i drugih oblika vertikalnoga marketinga. S druge pak strane, osim poznavanja zakonitosti razvoja novih oblika poslovnih jedinica, novih tehnologija i ljudskih potencijala, u novim okolnostima sve više do izražaja dolaze poznavanja načina povezivanja s kupcima u trgovini na malo. Dakako, to je u skladu s najnovijom fazom u razvoju marketinga, temeljem orijentacije na kupce i procese.
trgovina na malo; menadžment; category management; marketing
nije evidentirano
engleski
Contemporary Management Development of Retail Trade
nije evidentirano
retail trade; management; category management; marketing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Ekonomija