Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvoj suvremenog menadžmenta trgovine na malo (CROSBI ID 166065)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Segetlija, Zdenko Razvoj suvremenog menadžmenta trgovine na malo // Ekonomski vjesnik, 22. (2009), 1; 87-92

Podaci o odgovornosti

Segetlija, Zdenko

hrvatski

Razvoj suvremenog menadžmenta trgovine na malo

Razvoj koncentracije u trgovini na malo doveo je do daljnjih promjena u njezinoj strukturi te, u skladu s tim, i do promjena u upravljanju gospodarskim subjektima u trgovini na malo. S tim u svezi mijenja se i dosadašnja paradigma marketinga trgovine na malo, budući da sve važnijim postaje oblikovanje asortimana temeljem programa category managementa i drugih oblika vertikalnoga marketinga. S druge pak strane, osim poznavanja zakonitosti razvoja novih oblika poslovnih jedinica, novih tehnologija i ljudskih potencijala, u novim okolnostima sve više do izražaja dolaze poznavanja načina povezivanja s kupcima u trgovini na malo. Dakako, to je u skladu s najnovijom fazom u razvoju marketinga, temeljem orijentacije na kupce i procese.

trgovina na malo; menadžment; category management; marketing

nije evidentirano

engleski

Contemporary Management Development of Retail Trade

nije evidentirano

retail trade; management; category management; marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

22. (1)

2009.

87-92

objavljeno

0353-359X

Povezanost rada

Ekonomija