izvor podataka: crosbi
!
Lobiranje kao specifični oblik marketinške komunikacije neprofitnih organizacija u Hrvatskoj (CROSBI ID 360931)
Ocjenski rad | specijalistički sveučilišni poslijediplomski rad
Fudurić, Morana
Lobiranje kao specifični oblik marketinške komunikacije neprofitnih organizacija u Hrvatskoj / Pavičić, Jurica (mentor);
Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2010
Podaci o odgovornosti
Fudurić, Morana
Pavičić, Jurica
hrvatski
Lobiranje kao specifični oblik marketinške komunikacije neprofitnih organizacija u Hrvatskoj
Pregled i kritički osvrt na temeljne pojmove i teorije lobiranja, kao i kontekst u kojem lobiranje provode neprofitne organizacije. Osnovni doprinos rada je u utvrđivanju stavova/percepcije neprofitnih organizacija prema lobiranju.
lobiranje; neprofitni sektor; marketinška komunikacija
nije evidentirano
engleski
Lobbying as a specific form of marketing communication of non-profit organizations in Croatia
nije evidentirano
lobbying; nonprofit sector; marketing communication
nije evidentirano
Podaci o izdanju
118
13.07.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove