Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Lobiranje kao specifični oblik marketinške komunikacije neprofitnih organizacija u Hrvatskoj (CROSBI ID 360931)

Ocjenski rad | specijalistički sveučilišni poslijediplomski rad

Fudurić, Morana Lobiranje kao specifični oblik marketinške komunikacije neprofitnih organizacija u Hrvatskoj / Pavičić, Jurica (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2010

Podaci o odgovornosti

Fudurić, Morana

Pavičić, Jurica

hrvatski

Lobiranje kao specifični oblik marketinške komunikacije neprofitnih organizacija u Hrvatskoj

Pregled i kritički osvrt na temeljne pojmove i teorije lobiranja, kao i kontekst u kojem lobiranje provode neprofitne organizacije. Osnovni doprinos rada je u utvrđivanju stavova/percepcije neprofitnih organizacija prema lobiranju.

lobiranje; neprofitni sektor; marketinška komunikacija

nije evidentirano

engleski

Lobbying as a specific form of marketing communication of non-profit organizations in Croatia

nije evidentirano

lobbying; nonprofit sector; marketing communication

nije evidentirano

Podaci o izdanju

118

13.07.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija