Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kurikulum suvremenog odgoja i obrazovanja-u prilog školi bez nasilja (CROSBI ID 566362)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Opić, Siniša Kurikulum suvremenog odgoja i obrazovanja-u prilog školi bez nasilja // Modern Methodological Aspects / Bene, Annamaria (ur.). Subotica: Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku Univerziteta u Novom Sadu, 2010

Podaci o odgovornosti

Opić, Siniša

hrvatski

Kurikulum suvremenog odgoja i obrazovanja-u prilog školi bez nasilja

Intenzivnim promjenama u društvu te zahtjevima koji se predstavljaju školi opravdano se nalaže pronalaženje odgovarajućih kurikularnih koncepata i pristupa koji će unaprijediti kvalitetu nastave te osigurati školu bez nasilja. Na načelu pozitivističkog objašnjenja povezanosti i suodnosa društvenih i prirodnih znanosti od Augustea Comtea (1798.-1857.) u radu je prikazan model pozitivističke doktrine povezanosti nastanka karcinoma (prirodne znanosti) i nasilničkog ponašanja (društvene znanosti). Naravno, nije riječ o kauzalitetu dvije dijametralno nespojive stvari, ali je indikativno da je sfera njihove progresivnosti slična. Nasilje je progresivni karcinom svakog društva: ono se u školi širi pedagoškom angiogenezom i umanjuje mogućnost “izlječenja“ te metastazira na povodljive učenike koji s vremenom preuzimaju iste obrasce nasilničkih ponašanja. Kurikulum suvremenog odgoja i obrazovanja je sui generis za školu bez nasilja jer djeluje na razini primarne prevencije te supstituira dotična nasilnička ponašanja u društveno prihvatljiva. U radu se naglašavaju određene pedagoške osebujnosti kroz navedene sastavnice kurikuluma, a idu u prilog školi bez nasilja.

kurikulum; škola; nasilje; prevencija; pedagoška angiogeneza; karcinom; pozitivizam; inhibitori

nije evidentirano

engleski

The Curriculum of Modern Education - in Favor of School without Violence

nije evidentirano

curriculum; school; violence; prevention; pedagogical angiogenesis; cancer; positivism; inhibitors

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Bene, Annamaria

Subotica: Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku Univerziteta u Novom Sadu

978-86-87095-08-3

Podaci o skupu

Modern Methodological aspects

predavanje

01.01.2010-01.01.2010

Subotica, Srbija

Povezanost rada

Pedagogija