Djelotvornost metodike nastave matematike kod budućih učitelja razredne nastave (CROSBI ID 566543)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Halusek, Vlado ; Špoljarić, Marijana ; Bedeković, Vesna
hrvatski
Djelotvornost metodike nastave matematike kod budućih učitelja razredne nastave
Učenici u Republici Hrvatskoj imaju velike probleme s matematikom na svim nivoima obrazovanja. Stoga se istražuje djelotvornost metodike nastave matematike kod budućih učitelja razredne nastave jer oni daju temeljna matematička znanja učenicima u najranijoj dobi. Istraživanje se vrši u okviru metodike nastave matematike na učiteljskom fakultetu, a ispitanici su studenti četvrte godine koji rade po starom programu, prije uvođenja Bolonjskog procesa. U sklopu pismenog ispita iz metodike nastave matematike studenti trebaju riješiti zadatke koji su namijenjeni učenicima četvrtog razreda osnovne škole za županijsko natjecanje iz matematike. Zadatke mogu riješiti na bilo koji način, ali više bodova dobivaju ako rješavaju na način koji je primjeren učenicima.
Metodika nastave matematike; učiteljski fakultet; nadareni učenici; natjecanje; djelotvornost.
nije evidentirano
engleski
The Efficiency of Mathematics Teaching Methods for Future Teachers of 1st to 4th Form
nije evidentirano
Mathematics teaching methods; teacher training college; gifted pupils; championship; efficiency .
nije evidentirano
Podaci o prilogu
55-x.
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
KORSZERŰ MÓDSZERTANI KIHÍVÁSOK
Bene Annamria
Subotica: Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar
978-86-87095-07-6
Podaci o skupu
IV. nemzetkozi tudomanyos konferenciajanak eloadasai
predavanje
23.09.2010-25.09.2010
Subotica, Srbija