Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pravni aspekti promidžbe elektroničkom poštom (CROSBI ID 166171)

Prilog u časopisu | stručni rad

Vojković, Goran Pravni aspekti promidžbe elektroničkom poštom // Informator (Zagreb), 57 (2009), 5759; 5-6

Podaci o odgovornosti

Vojković, Goran

hrvatski

Pravni aspekti promidžbe elektroničkom poštom

U proteklih petnaestak godina elektronička pošta nametnula se kao sveprisutan oblik komunikacije. Osim za klasičnu privatnu i poslovnu komunikaciju, sve više se koristi i u svrhu promidžbe - obavještavanja potencijalnih kupaca o ponudi različite robe i usluga. No, kako se elektronička pošta vrlo rano počela zloporabiti tako da su velikom broju ljudi slane neželjene promidžbene poruke (u žargonu nazvane »spam«), bilo je potrebno ograničiti taj oblik promidžbe, što je Republika Hrvatska napravila Zakonom o telekomunikacijama još 2003. Prošle godine donesen Zakon o elektroničkim komunikacijama vrlo je iscrpno uredio pitanje slanja elektroničke pošte s promidžbenim porukama. Da bi gospodarski subjekti uspješno mogli nuditi svoje robe i usluge putem e-pošte, a pritom ostati u okvirima Zakona koji predviđa i kazne do milijun kuna, potrebno je strogo poštovati okvir koji je glede tih poruka odredio hrvatski zakonodavac.

promidžba; elektronička pošta; pravo

nije evidentirano

engleski

Legal Aspects of Promotion via Electronic Mail

nije evidentirano

Promotion; Electronic Mail; Law

nije evidentirano

Podaci o izdanju

57 (5759)

2009.

5-6

objavljeno

0537-6645

Povezanost rada

Ekonomija, Pravo