Pravni aspekti promidžbe elektroničkom poštom (CROSBI ID 166171)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Vojković, Goran
hrvatski
Pravni aspekti promidžbe elektroničkom poštom
U proteklih petnaestak godina elektronička pošta nametnula se kao sveprisutan oblik komunikacije. Osim za klasičnu privatnu i poslovnu komunikaciju, sve više se koristi i u svrhu promidžbe - obavještavanja potencijalnih kupaca o ponudi različite robe i usluga. No, kako se elektronička pošta vrlo rano počela zloporabiti tako da su velikom broju ljudi slane neželjene promidžbene poruke (u žargonu nazvane »spam«), bilo je potrebno ograničiti taj oblik promidžbe, što je Republika Hrvatska napravila Zakonom o telekomunikacijama još 2003. Prošle godine donesen Zakon o elektroničkim komunikacijama vrlo je iscrpno uredio pitanje slanja elektroničke pošte s promidžbenim porukama. Da bi gospodarski subjekti uspješno mogli nuditi svoje robe i usluge putem e-pošte, a pritom ostati u okvirima Zakona koji predviđa i kazne do milijun kuna, potrebno je strogo poštovati okvir koji je glede tih poruka odredio hrvatski zakonodavac.
promidžba; elektronička pošta; pravo
nije evidentirano
engleski
Legal Aspects of Promotion via Electronic Mail
nije evidentirano
Promotion; Electronic Mail; Law
nije evidentirano