Zakon o nedopuštenom oglašavanju (CROSBI ID 166172)
Prilog u časopisu | uvodnik
Podaci o odgovornosti
Vojković, Goran
hrvatski
Zakon o nedopuštenom oglašavanju
Zavaravajuće oglašavanje i nedopušteni oblici usporednog oglašavanja mogu dovesti do narušavanja tržišnog natjecanja te ih je stoga potrebno zakonski ograničiti. Europska unija je od 80-ih godina prošlog stoljeća vrlo živo regulirala ovo područje, što se odražavalo i na nacionalna zakonodavstva (tako je Republika Hrvatska u relativno kratkom vremenu morala donijeti dva zakona o zaštiti potrošača). Hrvatski Zakon o zaštiti potrošača iz 2007. godine sadržava odredbe o nepoštenoj poslovnoj praksi koje obuhvaćaju zavaravajuću i agresivnu poslovnu praksu. Navedene odredbe uređuju odnose između trgovaca i potrošača, dok je područje zavaravajućeg i usporednog oglašavanja u odnosima između trgovaca ostalo neusklađeno, što je ispravljeno donošenjem Zakona o nedopuštenom oglašavanju (Nar. nov., br. 43/09), o kojem pišemo.
nedopušteno oglašavanje; zakon
nije evidentirano
engleski
Non-Allowed Advertisement Act
nije evidentirano
Non-Allowed Advertisement; Act
nije evidentirano