Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uporaba konceptualnih pitanja u nastavi fizike (CROSBI ID 361063)

Ocjenski rad | diplomski rad

Serec, Kristina Uporaba konceptualnih pitanja u nastavi fizike / Planinić, Maja (mentor); Zagreb, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, . 2010

Podaci o odgovornosti

Serec, Kristina

Planinić, Maja

hrvatski

Uporaba konceptualnih pitanja u nastavi fizike

Jedan od glavnih ciljeva školske nastave fizike je razvijanje razumijevanja sadržaja temeljnih fizikalnih koncepata i veza među njima kod učenika osnovnih i srednjih škola. Upravo je taj cilj često nedostatno ostvaren, kako pokazuju rezultati Nacionalnih ispita iz 2007. i 2008., te rezultati probne državne mature iz fizike iz 2009. Istraživanja u edukacijskoj fizici pokazuju da uporaba konceptualnih pitanja u nastavi fizike značajno podiže učinkovitost nastave. U ovom se diplomskom radu dao pregled glavnih rezultata tih istraživanja, te su se prikupila, analizirala i evaluirala neka konceptualna pitanja iz udžbenika i zbirki zadataka za osnovnu i srednju školu, kao i iz drugih izvora.

nastava fizike; edukacijska istraživanja; konceptualna pitanja

nije evidentirano

engleski

Use of conceptual questions in physics teaching

nije evidentirano

physics teaching; physics education research; conceptual questions

nije evidentirano

Podaci o izdanju

45

13.07.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Fizika, Pedagogija