Uporaba konceptualnih pitanja u nastavi fizike (CROSBI ID 361063)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Serec, Kristina
Planinić, Maja
hrvatski
Uporaba konceptualnih pitanja u nastavi fizike
Jedan od glavnih ciljeva školske nastave fizike je razvijanje razumijevanja sadržaja temeljnih fizikalnih koncepata i veza među njima kod učenika osnovnih i srednjih škola. Upravo je taj cilj često nedostatno ostvaren, kako pokazuju rezultati Nacionalnih ispita iz 2007. i 2008., te rezultati probne državne mature iz fizike iz 2009. Istraživanja u edukacijskoj fizici pokazuju da uporaba konceptualnih pitanja u nastavi fizike značajno podiže učinkovitost nastave. U ovom se diplomskom radu dao pregled glavnih rezultata tih istraživanja, te su se prikupila, analizirala i evaluirala neka konceptualna pitanja iz udžbenika i zbirki zadataka za osnovnu i srednju školu, kao i iz drugih izvora.
nastava fizike; edukacijska istraživanja; konceptualna pitanja
nije evidentirano
engleski
Use of conceptual questions in physics teaching
nije evidentirano
physics teaching; physics education research; conceptual questions
nije evidentirano
Podaci o izdanju
45
13.07.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Zagreb