Prepoznatljivost vizualnog identiteta regionalnih dnevnih novina (CROSBI ID 361137)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kajtar, Kristina
Brozović, Maja
hrvatski
Prepoznatljivost vizualnog identiteta regionalnih dnevnih novina
Istraživanje prikazano u radu se temelji na vizualnoj prezentaciji regionalnih dnevnih novina “Glas Slavonije” kupcima (čitateljima). Ono je provedeno anketiranjem ispitanika koji su imali priliku barem vidjeti ove novine, ako ih već ne čitaju. Istraživanjem se htjelo istražiti stav potrošača (čitatelja) obzirom na prepoznatljivost, konzistentnost dnevnih novina, te prilagođavanje novina čitateljima. Provjeravalo se, prije svega, kolika je navika kupovanja novina, a u obzir su uzeti rezultati samo redovnih čitatelja. Rezultatima istraživanja doznajemo da li čitatelji daju prednost estetskom dojmu ili informaciji, da li su novine ikada odabrali samo zbog vizualne privlačnosti, kakav je prvi dojam što ga ostavljaju novine“Glas Slavonije”, te na kraju, kako je ocijenjen sam izgled novina i da li im je bitan vizualni identitet. Istraživanje je provedeno na populaciji Osječke makroregije - obuhvaća Istočnu Hrvatsku, populaciji kojoj je proizvod namijenjen. Konzumenti se razlikuju na osnovu spola, dobi i obrazovanja. Na temelju dobivenih odgovora provedene ankete, dobiveno je većinsko mišljenje čitatelja o novinama. Anketa koja se provodila među ispitanicima, pokazuje da je vizualni identitet novina dosta bitan kod kupovine ovoga proizvoda, ali kupuje se prvenstveno zbog informacije (sadržaja novina).
vizualni identitet; dnevne novine; dizajn novina
nije evidentirano
engleski
Recognizable visual identity for the regional daily newspaper
nije evidentirano
visual identity; daily newspapers; design of newspaper
nije evidentirano
Podaci o izdanju
56
26.09.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb