Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prepoznatljivost vizualnog identiteta regionalnih dnevnih novina (CROSBI ID 361137)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kajtar, Kristina Prepoznatljivost vizualnog identiteta regionalnih dnevnih novina / Brozović, Maja (mentor); Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2010

Podaci o odgovornosti

Kajtar, Kristina

Brozović, Maja

hrvatski

Prepoznatljivost vizualnog identiteta regionalnih dnevnih novina

Istraživanje prikazano u radu se temelji na vizualnoj prezentaciji regionalnih dnevnih novina “Glas Slavonije” kupcima (čitateljima). Ono je provedeno anketiranjem ispitanika koji su imali priliku barem vidjeti ove novine, ako ih već ne čitaju. Istraživanjem se htjelo istražiti stav potrošača (čitatelja) obzirom na prepoznatljivost, konzistentnost dnevnih novina, te prilagođavanje novina čitateljima. Provjeravalo se, prije svega, kolika je navika kupovanja novina, a u obzir su uzeti rezultati samo redovnih čitatelja. Rezultatima istraživanja doznajemo da li čitatelji daju prednost estetskom dojmu ili informaciji, da li su novine ikada odabrali samo zbog vizualne privlačnosti, kakav je prvi dojam što ga ostavljaju novine“Glas Slavonije”, te na kraju, kako je ocijenjen sam izgled novina i da li im je bitan vizualni identitet. Istraživanje je provedeno na populaciji Osječke makroregije - obuhvaća Istočnu Hrvatsku, populaciji kojoj je proizvod namijenjen. Konzumenti se razlikuju na osnovu spola, dobi i obrazovanja. Na temelju dobivenih odgovora provedene ankete, dobiveno je većinsko mišljenje čitatelja o novinama. Anketa koja se provodila među ispitanicima, pokazuje da je vizualni identitet novina dosta bitan kod kupovine ovoga proizvoda, ali kupuje se prvenstveno zbog informacije (sadržaja novina).

vizualni identitet; dnevne novine; dizajn novina

nije evidentirano

engleski

Recognizable visual identity for the regional daily newspaper

nije evidentirano

visual identity; daily newspapers; design of newspaper

nije evidentirano

Podaci o izdanju

56

26.09.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Grafička tehnologija