Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prevencija poremećaja u ponašanju djece u ustanovama rane i predškolske dobi (CROSBI ID 361155)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Zubac, Vera Prevencija poremećaja u ponašanju djece u ustanovama rane i predškolske dobi / Ljubetić, Maja (mentor); Ljubetić, Maja (neposredni voditelj). Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2010

Podaci o odgovornosti

Zubac, Vera

Ljubetić, Maja

Ljubetić, Maja

hrvatski

Prevencija poremećaja u ponašanju djece u ustanovama rane i predškolske dobi

Rad se bavi temom prevencije poremećaja u ponašanju i rizičnih ponašanja u ustanovama rane i predškolske dobi. Neosporna je i nezaobilazna uloga i važnost obitelji u razvoju i odrastanju djeteta, ali i tijekom cjelokupnog životnog puta svakog čovjeka. Kod pojedine djece nastanak poremećaja u ponašanju logična je posljedica neodgovarajućeg i problematičnog obiteljskog okruženja. Zato je važno da djeca odrastaju u pozitivnom obiteljskom okruženju koje će im pružiti mogućnosti za zdrav i uspješan razvoj. Nadalje, cilj rada sastoji se u utvrđivanju povezanosti rizičnih čimbenika u obitelji, predškolskim ustanovama, vršnjačkom okruženju i zajednici. U doprinosu predškolske ustanove prevenciji poremećaja u ponašanju djece i mladih, nezaobilazna je njezina povezanost s obitelji djeteta i lokalnom zajednicom. Partnerstvo koje će uključivati obitelj, vrtić i zajednicu ne ostavlja mnogo neorganiziranog, a time i nesigurnog prostora za djecu i mlade. Partnerstvo predškolske ustanove-obitelji-zajednice je suradnički odnos ostvaren prvenstveno s ciljem osiguravanja pozitivnih obrazovnih i socijalnih razvojnih ishoda za djecu i mlade, a istovremeno je koristan za sve uključene strane. I na kraju, rad usmjerava pažnju na važnost stalne edukacije predškolskih odgojitelja koji će biti u mogućnosti u redovnim kurikulumima više pridonijeti promociji mentalnog zdravlja i prevenciji poremećaja u ponašanju i rizičnih ponašanja djece.

djeca; prevencija; poremećaji u ponašanju; predškolske ustanove

nije evidentirano

engleski

Children's behavioral disorders prevention in the pre-school institutions

nije evidentirano

children; prevetion; behavioral disorders; preeschool institutions

nije evidentirano

Podaci o izdanju

37

28.09.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Pedagogija