Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Osnove marketinga (CROSBI ID 7683)

Autorska knjiga | priručnik

Dobrinić, Damir Osnove marketinga. Split: Redak, 2010

Podaci o odgovornosti

Dobrinić, Damir

hrvatski

Osnove marketinga

Knjiga „Osnove marketinga“ namijenjena je prvenstveno studentima visokih učilišta na kojima se izvodi predmet „Marketing“, kao i svima onima koji se žele upoznati s marketingom kao znanstvenom disciplinom i poslovnom filozofijom. Predmetna tematika promatra se kroz dvije logičke cjeline. Prva definira i obrađuje klasičan (masovni) marketinški pristup, dok se drugom objašnjavaju specifičnosti i prednosti personaliziranog pristupa tržištu na način provedbe izravnog marketinga.

marketing; tržište; usluge; izravni marketing; internet; društvene mreže

nije evidentirano

engleski

Principles of Marketing

nije evidentirano

marketing; market; services; direct marketing; Internet; social networks

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Split: Redak

2010.

978-953-7595-23-4

342

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija