izvor podataka: crosbi
!
Novi marketinški mediji (CROSBI ID 42321)
Prilog u knjizi | stručni rad
Gregurec, Iva
Novi marketinški mediji // Osnove marketinga / Dobrinić, Damir (ur.). Split: Redak, 2010. str. 323-331
Podaci o odgovornosti
Gregurec, Iva
hrvatski
Novi marketinški mediji
Poglavlje prikazuje Internet, ali prvenstveno socijalno umrežavanje kao jedan od svjetskih trendova koji postaje sve popularniji i kao marketinški medij. Trenutno najpopularnija socijalna mreža u svijetu je Facebook, pa je iz tog razloga ova mreža izabrana kao primjer korištenja socijalnog umrežavanja u marketinške svrhe.
Novi marketinški mediji, internet, društveno umrežavanje, Facebook
nije evidentirano
engleski
New marketing media
nije evidentirano
new marketing media, Internet, social networking, Facebook
nije evidentirano
Podaci o prilogu
323-331.
objavljeno
Podaci o knjizi
Osnove marketinga
Dobrinić, Damir
Split: Redak
2010.
978-953-7595-23-4
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove