Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Novi marketinški mediji (CROSBI ID 42321)

Prilog u knjizi | stručni rad

Gregurec, Iva Novi marketinški mediji // Osnove marketinga / Dobrinić, Damir (ur.). Split: Redak, 2010. str. 323-331

Podaci o odgovornosti

Gregurec, Iva

hrvatski

Novi marketinški mediji

Poglavlje prikazuje Internet, ali prvenstveno socijalno umrežavanje kao jedan od svjetskih trendova koji postaje sve popularniji i kao marketinški medij. Trenutno najpopularnija socijalna mreža u svijetu je Facebook, pa je iz tog razloga ova mreža izabrana kao primjer korištenja socijalnog umrežavanja u marketinške svrhe.

Novi marketinški mediji, internet, društveno umrežavanje, Facebook

nije evidentirano

engleski

New marketing media

nije evidentirano

new marketing media, Internet, social networking, Facebook

nije evidentirano

Podaci o prilogu

323-331.

objavljeno

Podaci o knjizi

Osnove marketinga

Dobrinić, Damir

Split: Redak

2010.

978-953-7595-23-4

Povezanost rada

Ekonomija