Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga istraživanja tržišta u određivanju opsega i strukture promocije (CROSBI ID 361277)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Žužić, Renato Uloga istraživanja tržišta u određivanju opsega i strukture promocije / Mencer, Ivan (mentor); Ivančić, Valentina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2010

Podaci o odgovornosti

Žužić, Renato

Mencer, Ivan

Ivančić, Valentina

hrvatski

Uloga istraživanja tržišta u određivanju opsega i strukture promocije

U radu je izrađenja metodologija istraživanja tržišta, odnosno objašnjen je proces i metode istraživanja te su dani prijedlozi za poboljšanje kvalitete studiranja po načelima Bolonjskog procesa.

metodologija istraživanja tržišta

nije evidentirano

engleski

The Role of Market Research in determining the Scope and Structure of the Promoting

nije evidentirano

Market Research Methodology

nije evidentirano

Podaci o izdanju

32

01.01.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija