izvor podataka: crosbi
!
Uloga istraživanja tržišta u određivanju opsega i strukture promocije (CROSBI ID 361277)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Žužić, Renato
Uloga istraživanja tržišta u određivanju opsega i strukture promocije / Mencer, Ivan (mentor); Ivančić, Valentina (neposredni voditelj).
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2010
Podaci o odgovornosti
Žužić, Renato
Mencer, Ivan
Ivančić, Valentina
hrvatski
Uloga istraživanja tržišta u određivanju opsega i strukture promocije
U radu je izrađenja metodologija istraživanja tržišta, odnosno objašnjen je proces i metode istraživanja te su dani prijedlozi za poboljšanje kvalitete studiranja po načelima Bolonjskog procesa.
metodologija istraživanja tržišta
nije evidentirano
engleski
The Role of Market Research in determining the Scope and Structure of the Promoting
nije evidentirano
Market Research Methodology
nije evidentirano
Podaci o izdanju
32
01.01.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove
Povezani projekti