Čimbenici zapažanja prikrivenog oglašavanja (CROSBI ID 361299)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Pletikosa, Vanja
Grbac, Bruno
First, Ivana
hrvatski
Čimbenici zapažanja prikrivenog oglašavanja
Svrha rada je utvrditi čimbenika koji utječu na veće zapažanje marki proizvoda prikriveno oglašenih u određenom vizualnom mediju. Stoga će cilj ovog istraživanja biti spoznati temelje prikrivenog oglašavanja, razlike i sličnosti između klasičnog oglašavanja putem promocijskog miksa i prikrivenog oglašavanja, povijesni razvoj prikrivenog oglašavanja s naglaskom na razvoj u filmskoj industriji te čimbenike koji utječu na moć uočavanja prikrivenog oglašavanja.
Čimbenici zapažanja; Prikriveno oglašavanje
nije evidentirano
engleski
Describing observations hidden advertising
nije evidentirano
Describing observations; Hidden advertising
nije evidentirano
Podaci o izdanju
48
23.09.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka