Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Značaj politike marke u razvoju marketinške strategije Hrvatske kao turističke destinacije (CROSBI ID 166470)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Ozretić Došen, Đurđana ; Vranešević, Tihomir ; Prebežac, Darko The importance of branding in the development of marketing strategy of Croatia as tourist destination / Značaj politike marke u razvoju marketinške strategije Hrvatske kao turističke destinacije // Acta turistica, 10 (1998), 2; 110-127

Podaci o odgovornosti

Ozretić Došen, Đurđana ; Vranešević, Tihomir ; Prebežac, Darko

hrvatski

Značaj politike marke u razvoju marketinške strategije Hrvatske kao turističke destinacije

Polazeći od razmatranja posebnosti problematike politike marke u sektoru usluga, autori se usredotočuju na značenje i specifičnosti oblikovanja i odlučivanja o marki u području turizma, posebice onog međunarodnog karaktera. Naglašavaju se: značenje marke turističke destinacije te potreba praćenja i uvažavanja percepcija i stavova turista kao važnih odrednica pri odlučivanju o marki i stvaranju te održavanju njezine konkurentske prednosti. U radu se iznose nalazi empirijskog istraživanja čiji je cilj bio prikupiti podatke o prikladnosti (jasnoći i dopadljivosti) stare i nove marke hrvatskog turizma. Istraživanjem su obuhvaćene dvije različite populacije: inozemni turisti u Hrvatskoj i studenti poslovne ekonomije (u dvojnoj ulozi - kao sadašnji turisti i budući manageri koji će odlučivati o markama proizvoda i usluga). Uz uvažavanje svih ograničenja, autori rezultate istraživanja smatraju indikativnim jer su omogućili spoznaje stavova ispitanika o marki hrvatskog turizma i ukazali na značenje koje marka ima u međunarodnom turizmu. Taking into consideration particular problem of branding in service sector, the authors focus on the importance and specific features related to branding decisions and creation of tourism brand, in particular of international tourism brand. The focus is on: the importance of tourism destination brand and the need to survey and take into account perceptions and views of tourist as key elements in taking branding decisions, its creation and maintaining of its competitive edge. The aim of the research described in this article was to gather evidence on the appropriateness (clearness an likability) of the old and new brand of the Croatian tourism. The study was conduced among two different populations: foreign tourists in Croatia and Croatian students of business economics (as current customers and future menagers who will eventualy make branding decisions). Recognizing all the limitations, the authors find that the results of the research indicate the attitudes towards the brand of Croatian' s tourism and show the importance of brand in international tourism.

marka; turistička destinacija; marketing usluga; marketing u turizmu; marketing turističke destinacije

nije evidentirano

engleski

The importance of branding in the development of marketing strategy of Croatia as tourist destination

Polazeći od razmatranja posebnosti problematike politike marke u sektoru usluga, autori se usredotočuju na značenje i specifičnosti oblikovanja i odlučivanja o marki u području turizma, posebice onog međunarodnog karaktera. Naglašavaju se: značenje marke turističke destinacije te potreba praćenja i uvažavanja percepcija i stavova turista kao važnih odrednica pri odlučivanju o marki i stvaranju te održavanju njezine konkurentske prednosti. U radu se iznose nalazi empirijskog istraživanja čiji je cilj bio prikupiti podatke o prikladnosti (jasnoći i dopadljivosti) stare i nove marke hrvatskog turizma. Istraživanjem su obuhvaćene dvije različite populacije: inozemni turisti u Hrvatskoj i studenti poslovne ekonomije (u dvojnoj ulozi - kao sadašnji turisti i budući manageri koji će odlučivati o markama proizvoda i usluga). Uz uvažavanje svih ograničenja, autori rezultate istraživanja smatraju indikativnim jer su omogućili spoznaje stavova ispitanika o marki hrvatskog turizma i ukazali na značenje koje marka ima u međunarodnom turizmu. Taking into consideration particular problem of branding in service sector, the authors focus on the importance and specific features related to branding decisions and creation of tourism brand, in particular of international tourism brand. The focus is on: the importance of tourism destination brand and the need to survey and take into account perceptions and views of tourist as key elements in taking branding decisions, its creation and maintaining of its competitive edge. The aim of the research described in this article was to gather evidence on the appropriateness (clearness an likability) of the old and new brand of the Croatian tourism. The study was conduced among two different populations: foreign tourists in Croatia and Croatian students of business economics (as current customers and future menagers who will eventualy make branding decisions). Recognizing all the limitations, the authors find that the results of the research indicate the attitudes towards the brand of Croatian' s tourism and show the importance of brand in international tourism.

brand; tourist destination; service marketing; tourism marketing; marketing tourism destination

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10 (2)

1998.

110-127

objavljeno

0353-4316

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice