Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Interni marketing u uslužnim poduzećima - primjer zrakoplovnih kompanija (CROSBI ID 166472)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Ozretić Došen, Đurđana ; Prebežac, Darko Internal marketing in service companies - airline companies example / Interni marketing u uslužnim poduzećima - primjer zrakoplovnih kompanija // Acta turistica, 12 (2000), 1; 18-36

Podaci o odgovornosti

Ozretić Došen, Đurđana ; Prebežac, Darko

hrvatski

Interni marketing u uslužnim poduzećima - primjer zrakoplovnih kompanija

Interni marketing obuhvaća marketinška znanja, vještine, metode i tehnike koje se primjenjuju na internom tržištu (unutar poduzeća), kako bi se postiglo zajedničko djelovanje svih zaposlenika u skladu s misijom, strategijom i ciljevima poduzeća. Zrakoplovne su kompanije među prvima u sektoru usluga prepoznale značenje internog marketinga i odlučile se za njegovu primjenu. Autori su istražili obilježja internog marketinga zrakoplovnih kompanija koje posluju na hrvatskom tržištu. Cilj istraživanja bio je ustanoviti konkurentske prednosti koje pruža primjena internog marketinga. Nalazi istraživanja upućuju da se radi o pristupima u pružanju usluge koji stvaraju izuzetne rezultate kako u pogledu percepcija o pruženoj usluzi, tako i u odnosu prema ostvarenom zadovoljstvu i lojalnosti zaposlenika i korisnika usluga. Internal marketing encompasses marketing knowledge, skills, methods and techniques applied on the internal market (inside the company) in order to achieve joint efforts of all employees in accordance with organization' s mission, strategy and aims. In the services sector airline companies were among the first to recognise the importance of internal marketing and to implement it. The authors researched the features of internal marketing of airline companies operating on the Croatian market. The scope of the research was to determine competitive advantages that the implementation of internal marketing provides. The findings show that such approaches to services give exeptional results not only in the sense of service perception but as well in the achieved satisfaction an loyalty of employees and customers.

interni marketing; marketing usluga; zaposlenici; zrakoplovne kompanije

nije evidentirano

engleski

Internal marketing in service companies - airline companies example

Interni marketing obuhvaća marketinška znanja, vještine, metode i tehnike koje se primjenjuju na internom tržištu (unutar poduzeća), kako bi se postiglo zajedničko djelovanje svih zaposlenika u skladu s misijom, strategijom i ciljevima poduzeća. Zrakoplovne su kompanije među prvima u sektoru usluga prepoznale značenje internog marketinga i odlučile se za njegovu primjenu. Autori su istražili obilježja internog marketinga zrakoplovnih kompanija koje posluju na hrvatskom tržištu. Cilj istraživanja bio je ustanoviti konkurentske prednosti koje pruža primjena internog marketinga. Nalazi istraživanja upućuju da se radi o pristupima u pružanju usluge koji stvaraju izuzetne rezultate kako u pogledu percepcija o pruženoj usluzi, tako i u odnosu prema ostvarenom zadovoljstvu i lojalnosti zaposlenika i korisnika usluga. Internal marketing encompasses marketing knowledge, skills, methods and techniques applied on the internal market (inside the company) in order to achieve joint efforts of all employees in accordance with organization' s mission, strategy and aims. In the services sector airline companies were among the first to recognise the importance of internal marketing and to implement it. The authors researched the features of internal marketing of airline companies operating on the Croatian market. The scope of the research was to determine competitive advantages that the implementation of internal marketing provides. The findings show that such approaches to services give exeptional results not only in the sense of service perception but as well in the achieved satisfaction an loyalty of employees and customers.

internal marketing; marketing services; employees; airline companies

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

12 (1)

2000.

18-36

objavljeno

0353-4316

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice