Poremećaji slušnog procesiranja i jezično-govorne sposobnosti kod učenika nižih razreda (CROSBI ID 361344)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Vincek, Maja
Heđever, Mladen
hrvatski
Poremećaji slušnog procesiranja i jezično-govorne sposobnosti kod učenika nižih razreda
Slušno procesiranje je termin koji se koristi za opisivanje procesa koji se događaju kada mozak prepoznaje i tumači zvukove oko nas. Kada koristimo termin poremećaj slušnog procesiranja, to znači da nešto negativno utječe na obradu i interpretaciju pristiglih podataka. PSP može biti povezan s teškoćama slušanja, razumijevanja govora, jezičnog razvoja i učenja. Tema ovog diplomskog rada jest povezanost poremećaja slušnog procesiranja s jezično - govornim sposobnostima kod učenika nižih razreda. Cilj ovog istraživanja bio je primijeniti bateriju od četiri subtesta (Test filtriranih riječi, Test govora u buci, Dihotički test riječi i Dihotički test rečenica), te utvrditi postoji li povezanost rezultata na testovima s jezično-govornim sposobnostima. Uzorak ispitanika obuhvatio je oko 300 učenika od prvog do četvrtog razreda na području grada Zagreba, okolice pa i šire na području Hrvatske.
Poremećaj slušnog procesiranja; jezično – govorne sposobnosti; test filtriranih riječi; test govora u buci; dihotički test riječi; dihotički test rečenica
nije evidentirano
engleski
Disorders of auditory processing and language and speech abilities of pupils
nije evidentirano
Auditory processing disorder; speech and language abilities; Filtered Words Test; Speech in Noise Test; Dihotic Words Test; Dihotic Sentences Test
nije evidentirano
Podaci o izdanju
40
07.07.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Zagreb