Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Snaga gerilskog marketinga (CROSBI ID 361400)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Vuković, Ranko Snaga gerilskog marketinga / Grbac, Bruno (mentor); Vujičić, Maja (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2010

Podaci o odgovornosti

Vuković, Ranko

Grbac, Bruno

Vujičić, Maja

hrvatski

Snaga gerilskog marketinga

Cilj rada je putem ekspreimentalnog primjera usporediti učinak kreativnog gerilskog pristupa i standardnog uobičajenog pristupa marketingu, sa svrhom dokazivanja teze da gerilski pristup polučuje bolje rezultate od konvencionalnog preistupa te da je i odnos prema kupcima ključan faktor toga uspjeha.

Snaga; Gerilski marketing

nije evidentirano

engleski

The power of guerrilla marketing

nije evidentirano

Power; Guerrilla marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

25

24.09.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija