Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uvođenje novog proizvoda na tržište (CROSBI ID 361403)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Radelić, Bojana Uvođenje novog proizvoda na tržište / Grbac, Bruno (mentor); Vujičić, Maja (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2010

Podaci o odgovornosti

Radelić, Bojana

Grbac, Bruno

Vujičić, Maja

hrvatski

Uvođenje novog proizvoda na tržište

Cilj ovoga rada je istražiti sve relevantne činjenice o uvođenju novog proizvoda na tržište te istražiti čimbenike koji su važni prije donošenja odluke o plasiranju novog proizvoda na tržište, na način da se utvrde značajke tržišta općenito te da se analiziraju čimbenici poput okruženja, segmentacije tržišta i marketing miksa proizvoda na temelju kojih će se proizvod što uspješnije uvesti na tržište.

Novog proizvoda; Tržište

nije evidentirano

engleski

Introducing a new product on the market

nije evidentirano

New product; Market

nije evidentirano

Podaci o izdanju

33

21.09.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija