izvor podataka: crosbi
!
Uvođenje novog proizvoda na tržište (CROSBI ID 361403)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Radelić, Bojana
Uvođenje novog proizvoda na tržište / Grbac, Bruno (mentor); Vujičić, Maja (neposredni voditelj).
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2010
Podaci o odgovornosti
Radelić, Bojana
Grbac, Bruno
Vujičić, Maja
hrvatski
Uvođenje novog proizvoda na tržište
Cilj ovoga rada je istražiti sve relevantne činjenice o uvođenju novog proizvoda na tržište te istražiti čimbenike koji su važni prije donošenja odluke o plasiranju novog proizvoda na tržište, na način da se utvrde značajke tržišta općenito te da se analiziraju čimbenici poput okruženja, segmentacije tržišta i marketing miksa proizvoda na temelju kojih će se proizvod što uspješnije uvesti na tržište.
Novog proizvoda; Tržište
nije evidentirano
engleski
Introducing a new product on the market
nije evidentirano
New product; Market
nije evidentirano
Podaci o izdanju
33
21.09.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove