Nove tehnologije i razvoj maloprodajnih oblika (CROSBI ID 567348)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Segetlija, Zdenko
hrvatski
Nove tehnologije i razvoj maloprodajnih oblika
Maloprodaja je kao djelatnost u razvijenom gospodarstvu došla u svoju fazu zrelosti, što znači da se u njoj broj i udjeli zaposlenih više ne povećavaju. Ovu se djelatnost danas može razumjeti tek ako se analiziraju vrijednosni lanci za određene proizvode, u kojima je ona važna sastavnica. S druge pak strane, suvremena razvojna kretanja uvjetovana su novim tehnologijama. One omogućuju nov pristup oblikovanju maloprodajnih oblika (grupacija, kompanija, poslovnih jedinica, kategorija proizvoda – odjeljenja i sl.). U tom je smislu posebno važno sagledavanje vrijednosnoga lanca unutar trgovine i promjena do kojih dolazi obavljanjem pojedinih aktivnosti u tom vrijednosnom lancu. To je nov pristup u sagledavanju razvoja oblika maloprodajnih poslovnih jedinica.
maloprodaja; maloprodajna poslovna jedinica; vrijednosni lanac; informacijska tehnologija; e-commerce; multikanalna maloprodaja
nije evidentirano
engleski
New Technologies and the Development of Retail Trade Forms
nije evidentirano
retail trade; retail trade business unit; value chain; information technology; e-commerce; multi-channel retailing
nije evidentirano
Podaci o prilogu
125-145.
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu
Segetlija, Zdenko ; Karić Marijan
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Podaci o skupu
X. Međunarodni znanstveni skup "Poslovna logistika u suvremenom mernadžmentu"
predavanje
14.10.2010-14.10.2010
Osijek, Hrvatska