Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing usmenom predajom u funkciji unapređenja prodaje u farmaceutskom poduzeću (CROSBI ID 361506)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Zadravec, Jadranka Marketing usmenom predajom u funkciji unapređenja prodaje u farmaceutskom poduzeću / Grbac, Bruno (mentor); Vujičić, Maja (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2010

Podaci o odgovornosti

Zadravec, Jadranka

Grbac, Bruno

Vujičić, Maja

hrvatski

Marketing usmenom predajom u funkciji unapređenja prodaje u farmaceutskom poduzeću

Svrha i ciljevi istraživanja jesu utvrditi ulogu WOM marketinga i njegov značaj, odnosno koliko je učinkovita usmena predaja koju jedan kupac prenosi drugome o iskustvu kupljenog farmaceutskog prouzvoda ili usluge.

Marketing; Usmena predaja; Prodaja; Farmaceutsko poduzeće

nije evidentirano

engleski

Word of Mouth Marketing in order to improve sales in the pharmaceutical company

nije evidentirano

Marketing; Word of Mouth; Sales; Pharmaceutical company

nije evidentirano

Podaci o izdanju

40

18.10.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija