izvor podataka: crosbi
!
Marketing usmenom predajom u funkciji unapređenja prodaje u farmaceutskom poduzeću (CROSBI ID 361506)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Zadravec, Jadranka
Marketing usmenom predajom u funkciji unapređenja prodaje u farmaceutskom poduzeću / Grbac, Bruno (mentor); Vujičić, Maja (neposredni voditelj).
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2010
Podaci o odgovornosti
Zadravec, Jadranka
Grbac, Bruno
Vujičić, Maja
hrvatski
Marketing usmenom predajom u funkciji unapređenja prodaje u farmaceutskom poduzeću
Svrha i ciljevi istraživanja jesu utvrditi ulogu WOM marketinga i njegov značaj, odnosno koliko je učinkovita usmena predaja koju jedan kupac prenosi drugome o iskustvu kupljenog farmaceutskog prouzvoda ili usluge.
Marketing; Usmena predaja; Prodaja; Farmaceutsko poduzeće
nije evidentirano
engleski
Word of Mouth Marketing in order to improve sales in the pharmaceutical company
nije evidentirano
Marketing; Word of Mouth; Sales; Pharmaceutical company
nije evidentirano
Podaci o izdanju
40
18.10.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove