Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Razlike u razumijevanju u djece s jezično-govornim poteškoćama i djece oštećena sluha (CROSBI ID 567545)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Milevčić Malenica, Andrea ; Nađvinski, Sofija Razlike u razumijevanju u djece s jezično-govornim poteškoćama i djece oštećena sluha // 4. kongres hrvatskih logopeda s međunarodnim sudjelovanjem - Logopedija i izazovi novog vremena : knjiga sažetaka / Blaži, Draženka (ur.). Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 111-111

Podaci o odgovornosti

Milevčić Malenica, Andrea ; Nađvinski, Sofija

hrvatski

Razlike u razumijevanju u djece s jezično-govornim poteškoćama i djece oštećena sluha

Ispitivali smo razlike u razumijevanju pisanog teksta u djece s jezično-govornim poteškoćama i djece oštećena sluha. U terapiji jezika, govora i slušanja, uočili smo da postoje razlike u razumijevanju obrađenog teksta između navedenih skupina. Ispitane su dvije skupine od po sedam učenika četvrtih razreda uključenih u kompleksnu rehabilitaciju u Osnovnoj školi Poliklinike SUVAG u dobi od 10, 5 do 11, 5 godina. Svi ispitanici su imali urednu neverbalnu inteligenciju. Za ispitivanje smo koristili pisani tekst po težini, vokabularu i sadržaju adekvatan kronološkoj dobi, sazrijevanju psiholingvističkih sposobnosti i mogućnostima ispitanika. Preliminarni rezultati ukazuju da postoji značajna razlika u razumijevanju teksta između dvije ispitivane skupine. Skupina djece oštećena sluha je bolja u razumijevanju pisanog teksta od djece s jezično-govornim poteškoćama. Dobiveni rezultati upućuju na potrebu drugačijeg pristupa u njihovoj rehabilitaciji.

razumijevanje u djece s jezično-govornim poteškoćama ; djeca oštećena sluha

nije evidentirano

engleski

Comprehension differences in children with speech and language impairment and hearing impaired children

nije evidentirano

Comprehension in children with speech and language impairment and hearing impaired children

nije evidentirano

Podaci o prilogu

111-111.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

4. kongres hrvatskih logopeda s međunarodnim sudjelovanjem - Logopedija i izazovi novog vremena : knjiga sažetaka

Blaži, Draženka

Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Podaci o skupu

4. Kongres hrvatskih logopeda s međunarodnim sudjelovanjem "Logopedija i izazovi novog vremena"

poster

22.09.2010-25.09.2010

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Logopedija