Poslovno obavještavanje i oblikovanje poslovnih strategija hrvatskih poduzeća (CROSBI ID 361562)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Zebić, Ognjen
Tipurić, Darko
hrvatski
Poslovno obavještavanje i oblikovanje poslovnih strategija hrvatskih poduzeća
Predmet istraživanja ovog specijalističkog poslijediplomskog rada je primjena metoda poslovno obavještajnog djelovanja prilikom donošenja strateških poslovnih odluka. One osiguravaju pravodobne, kvalitetne i točne poslovne informacije koje predstavljaju temelj uspješnih i kvalitetnih poslovnih odluka i kreiranog poslovnog znanja koje su donositelju navedenih odluka oduvijek bile konkurentska prednost. Osnovni ciljevi istraživanja u okviru ovog specijalističkog poslijediplomskog rada su: analizirati karakteristike i ciklus poslovno obavještajnog djelovanja, razraditi koncept strategije i njegov značaj za ostvarivanje poslovne uspješnosti, analizirati upotrebu poslovno obavještajnog djelovanja za podršku strateškim odlukama, analizirati upotrebu i ulogu poslovno obavještajnog djelovanja u hrvatskim poduzećima i provesti komparativnu analizu poslovnog obavještavanja u Hrvatskoj, Europi i SAD-u. Tema je obrađena teorijskim i empirijskim istraživanjima. Tijekom empirijskog istraživanja korišten je anketni upitnik na uzorku od 50 hrvatskih tvrtki.
Obavještavanje; Strategija; Menadžment
Specijalistički poslijediplomski rad
engleski
Competitive intelligence and business strategy formation of Croatian companies
nije evidentirano
Intelligence; Strategy; Management
nije evidentirano
Podaci o izdanju
103
13.10.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb