Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi učenika redovne škole bez oštećenja vida prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika oštećena vida (CROSBI ID 567788)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Sajković, Mira ; Oberman-Babić, Mira ; Fajdetić, Andrea Stavovi učenika redovne škole bez oštećenja vida prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika oštećena vida // Smetnje i poremećaji: fenomenologija, prevencija i tretman / Kovačević, Jasmina ; Vučinić, Vesna (ur.). Beograd: Sveučilište u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2010. str. 497-510

Podaci o odgovornosti

Sajković, Mira ; Oberman-Babić, Mira ; Fajdetić, Andrea

hrvatski

Stavovi učenika redovne škole bez oštećenja vida prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika oštećena vida

Ispitivanjem je obuhvaćeno 117 učenika bez oštećenja vida koji su školske godine 1999./2000. pohađali redovne osnovne škole na području Grada Zagreba i Zagrebačke županije zajedno s 8 učenika oštećena vida. Najprije je izvršeno inicijalno ispitivanje stavova učenika redovne škole bez oštećenja vida prema odgojno-obrazovne integracije učenika oštećena vida, zatim je primijenjen program za njihovu transformaciju u trajanju od tri mjeseca. Nakon toga je izvršeno finalno ispitivanje stavova. Rezultati su pokazali da stavovi učenika neoštećena vida redovne škole prema učenicima oštećena vida u inicijalnom i finalnom ispitivanju nisu sasvim pozitivni, te da postoje razlike u stavovima učenika neoštećena vida redovne škole prema učenicima oštećena vida između inicijalnog i finalnog ispitivanja.

stavovi; odgojno-obrazovna integracija učenika oštećena vida

nije evidentirano

engleski

Mainstream School Students Attitudes Towards Educational Integration of Students with Visual Imapirment

nije evidentirano

attitudes; mainstream education of students with visual impairment;

nije evidentirano

Podaci o prilogu

497-510.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Smetnje i poremećaji: fenomenologija, prevencija i tretman

Kovačević, Jasmina ; Vučinić, Vesna

Beograd: Sveučilište u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju

978-86-80113-98-2

Podaci o skupu

IV Naučno znanstveni skup: "Specijalna edukacija i rehabilitacija danas"

predavanje

24.09.2010-27.09.2010

Beograd, Srbija

Povezanost rada

Pedagogija