Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Elementi rukometa u planu i programu za 4. razred osnovne škole (CROSBI ID 361768)

Ocjenski rad | diplomski rad

Čavlović, Kornelija Elementi rukometa u planu i programu za 4. razred osnovne škole / Prskalo, Ivan (mentor); Lorger, Marija (neposredni voditelj). Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2010

Podaci o odgovornosti

Čavlović, Kornelija

Prskalo, Ivan

Lorger, Marija

hrvatski

Elementi rukometa u planu i programu za 4. razred osnovne škole

Na uzorku od 38 učenika četvrtih razreda u dobi od devet do deset godina provedeno je istraživanje na redovnoj nastavi tjelesne i zdravstvene kulture u jednoj zagrebačkoj školi. Glavni cilj istraživanja bio je utvrditi hoće li sadržaji programiranog vježbanja bazirani na elementima rukometa utjecati na poboljšanje motoričkih i funkcionalnih sposobnosti učenika. Dobiveni rezultati komparirani su između eksperimentalne i kontrolne skupine. Mjerenje je izvršeno baterijom od sedam motoričkih testova i jednim testom funkcionalnih sposobnosti. Kod eksperimentalne skupine na osnovu t-testa utvrđena je statistički značajna razlika u testovima procjene brzine frekvencije ruku (MTR), statičke snage (MIV) i testa funkcionalnih sposobnosti (F 3) ali u obrnutom smjeru. Na osnovu t-testa utvrđene su kod kontrolne skupine statistički značajne promjene u svim varijablama, osim u testu za procjenu statičke snage (MIV) te testu funkcionalnih sposobnosti (F 3) koji također ima negativnu značajnost. Finalni rezultati t-testa eksperimentalne i kontrolne skupine ukazuju na statistički značajnu razliku u testovima procjene brzine frekvencije ruku (MTR), statičke snage (MIV) i funkcionalnih sposobnosti (F 3). Dobiveni rezultati pokazuju da je kod kontrolne skupine (koja je radila po redovnom programu) došlo do statistički značajnih razlika u svim motoričkim sposobnostima. To može upućivati da je raznovrstan program svojim kineziološkim operatorima utjecao na takvo stanje. Kod eksperimentalne skupine statistički značajne razlike vidljive su u onim motoričkim sposobnostima na koje su utjecale vježbe specifične za rukometnu igru (MTR) i (MIV). Prema tome specifičan sportski program može se koristiti u izvannastavnim aktivnostima ili u okviru sportskih škola kao nadopuna redovnom programu. Za svestran razvoj dječjeg organizma u redovnoj nastavi tjelesne i zdravstvene kulture potrebno je primjenjivati raznovrsne kineziološke operatore (vježbe) koje će ravnomjerno utjecati na razvoj svih sposobnosti djeteta.

Učenici četvrtih razreda; motoričke i funkcionalne sposobnosti; elementi rukometa; mini rukomet; nastava tjelesne i zdravstvene kulture

nije evidentirano

engleski

Handball elements in physical education program for 4. grade in primary school

nije evidentirano

Grade four pupils; motor and functional abilities; handball elements; mini handball; physical education class

nije evidentirano

Podaci o izdanju

39

26.10.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija