Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kratkovidnost marketinga ? Maloprodaja u gospodarskoj strukturi (CROSBI ID 167079)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Segetlija, Zdenko Kratkovidnost marketinga ? Maloprodaja u gospodarskoj strukturi // Suvremena trgovina (Zagreb), 35. (2010), 5.; 18-23

Podaci o odgovornosti

Segetlija, Zdenko

hrvatski

Kratkovidnost marketinga ? Maloprodaja u gospodarskoj strukturi

Razvijanjem maloprodajnih kapaciteta brže od razine opće gospodarske razvijenosti Republike Hrvatske produbljuju se problemi distribucije hrvatskih proizvođača i na domaćem tržištu, jer se u Republiku Hrvatsku šire međunarodni vrijednosni lanci s jeftinijom robom. Marketinška je kratkovidnost u tome, što se ne sagledavaju vrijednosni lanci i mogućnosti suvremene informacijske tehnologije.

maloprodaja; prodajna površina; bruto domaći proizvod (GDP); koncentracija; maloprodajna poslovna jedinica; vrijednosni lanac

nije evidentirano

engleski

Marketing Nearsightedness ? Retail Trade in the Economic Structure

nije evidentirano

retail trade; selling surface; gross domestic product (GDP); concentration; retail trade business unit; value chain;

nije evidentirano

Podaci o izdanju

35. (5.)

2010.

18-23

objavljeno

1330-0180

Povezanost rada

Ekonomija