Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Preferencije učenika osnovne škole preme agresivnom ponašanju (CROSBI ID 568490)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Bionda, Monika ; Opić, Siniša Preferencije učenika osnovne škole preme agresivnom ponašanju // 11.dani Mate Demarina-Očekivanja, postignuća i perspektive u teoriji i praksi ranog odgoja i obrazovanja / Jurčević-Lozančić, Anka (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 53-68

Podaci o odgovornosti

Bionda, Monika ; Opić, Siniša

hrvatski

Preferencije učenika osnovne škole preme agresivnom ponašanju

Na ukupnom uzorku od 208 učenika iz 3 osnovne škole na području grada Siska i to: 106 učenika četvrtih razreda (56 učenika i 50 učenica) i 102 učenika osmih razreda (60 učenika i 42 učenice) ispitane su preferencije prema agresivnom ponašanju. Univarijatnim pristupom (analizom varijanci) izdvojene su varijable koje čine diferencije između učenika četvrtih i osmih razreda. Diskriminativnom analizom potvrđena je hipoteza o postojanju statistički značajne razlike između učenika četvrtih i osmih razreda osnovne škole s obzirom na preferencije prema agresivnom ponašanju. Iz raspodjele centroida u jednodimenzionalnom prostoru izlučenih diskriminativnih dimenzija jasno se pokazuje grupiranje varijabli prema polariziranim stavovima (preferencija i negativan stav) prema agresivnom ponašanju. Učenici 4. razreda, za razliku od učenika 8. razreda, obuhvaćaju varijable preferencije prema agresivnom ponašanju: navijam, znatiželjno, izazovno, uzbuđeno..., dok učenici osmog razreda opisuju dimenzije negativnog stava prema agresivnom ponašanju: osjećam se uplašeno, očajno, tužno, razočarano, osjećam prezir, zabrinut sam, osjećam se jadno, ljutito, imam potrebu rastaviti ih… Razlozi postojećih diferencija prema agresivnom ponašanju s obzirom na uzorak učenika u provedenom istraživanju posebno su elaborirani.

preferencija; prevalencija; agresivno ponašanje; učenici osnovne škole

nije evidentirano

engleski

Preferences of Primary School Students Towards Aggressive Behaviour

nije evidentirano

preference; prevalence; aggressive behaviour; primary school students

nije evidentirano

Podaci o prilogu

53-68.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Jurčević-Lozančić, Anka

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-29-8

Podaci o skupu

€CNSI-2010, 4th International Conference on Advanced and Systematic Research

predavanje

11.11.2010-13.11.2010

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija