Marketing i inovacije: Voćni sokovi kao funkcionalna hrana na tržištu Republike Hrvatske (CROSBI ID 42499)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Zavišić, Željka
hrvatski
Marketing i inovacije: Voćni sokovi kao funkcionalna hrana na tržištu Republike Hrvatske
Glavni cilj ovog rada je prikazati novu marketinšku koncepciju funkcionalne hrane i inovacija na području voćnih sokova kao funkcionalnih napitaka, prikazati zahtjeve i preferencije potrošača, te utjecaj marketinga, trendova, marke i repozicioniranja proizvoda na promjenu potrošačkih navika.
voćni sok, inovacija, funkcionalni proizvod, marketing
nije evidentirano
engleski
Marketing and inovations: Positioning fruit juices as functional food on the market of the Republic of Croatia)
nije evidentirano
fruit juice, inovation, functional product, marketing
nije evidentirano
Podaci o prilogu
462-466.
objavljeno
Podaci o knjizi
„Marketing i održivi razvitak“
Leko-Šimić, Mirna
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
2010.
978-953-253-074-2