Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing i inovacije: Voćni sokovi kao funkcionalna hrana na tržištu Republike Hrvatske (CROSBI ID 42499)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Zavišić, Željka Marketing i inovacije: Voćni sokovi kao funkcionalna hrana na tržištu Republike Hrvatske // „Marketing i održivi razvitak“ / Leko-Šimić, Mirna (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 462-466

Podaci o odgovornosti

Zavišić, Željka

hrvatski

Marketing i inovacije: Voćni sokovi kao funkcionalna hrana na tržištu Republike Hrvatske

Glavni cilj ovog rada je prikazati novu marketinšku koncepciju funkcionalne hrane i inovacija na području voćnih sokova kao funkcionalnih napitaka, prikazati zahtjeve i preferencije potrošača, te utjecaj marketinga, trendova, marke i repozicioniranja proizvoda na promjenu potrošačkih navika.

voćni sok, inovacija, funkcionalni proizvod, marketing

nije evidentirano

engleski

Marketing and inovations: Positioning fruit juices as functional food on the market of the Republic of Croatia)

nije evidentirano

fruit juice, inovation, functional product, marketing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

462-466.

objavljeno

Podaci o knjizi

„Marketing i održivi razvitak“

Leko-Šimić, Mirna

Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

2010.

978-953-253-074-2

Povezanost rada

Ekonomija