Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pravni okvir promidžbe u elektroničkim medijima (CROSBI ID 568659)

Prilog sa skupa u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Vojković, Goran Pravni okvir promidžbe u elektroničkim medijima // Godišnjak - Društvo za građanskopravne znanosti i praksu Hrvatske / Momčilović, Hrvoje (ur.). 2010. str. 727-735

Podaci o odgovornosti

Vojković, Goran

hrvatski

Pravni okvir promidžbe u elektroničkim medijima

Promidžbene i srodne aktivnosti putem elektroničkih medija stupanjem na snagu novog Zakona o elektroničkim medijima (NN 153/09) postale su iznimno složeno i precizno regulirano područje. Kvalitetna promidžba u elektroničkim medijima više se ne može obavljati bez odgovarajuće pravne potpore. U članku se nakon kratkog uvoda u odredbe Zakona o elektroničkim medijima, govori o općim načelima elektroničkih medija, prepoznatljivosti komercijalne komunikacije, općim zabranama koje vrijede za takvu komunikaciju, sponzoriranom programu, plasmanu proizvoda, nagradnim igrama te oglašavanju.

promidžba; promocija; elektronički mediji; pravo

nije evidentirano

engleski

The Legal Framework for Advertising in Electronic Media

nije evidentirano

Advertising; Electronic Media; Law

nije evidentirano

Podaci o prilogu

727-735.

2010.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Godišnjak - Društvo za građanskopravne znanosti i praksu Hrvatske

Momčilović, Hrvoje

Zagreb: Organizator

1330-6227

Podaci o skupu

Jubilarno XXV. savjetovanje Aktualnosti hrvatskog zakonodavstva i pravne prakse

ostalo

04.11.2010-05.11.2010

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Pravo