Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Metodički organizacijski oblici rada i njihova učinkovitost u kineziološkoj edukaciji (CROSBI ID 167402)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Prskalo, Ivan ; Babin, Josip ; Bavčević, Tonči Methodological organizational forms of work and their effectiveness in kinesiological education / Metodički organizacijski oblici rada i njihova učinkovitost u kineziološkoj edukaciji // Metodika, 11 (2010), 1; 34/113-43/123

Podaci o odgovornosti

Prskalo, Ivan ; Babin, Josip ; Bavčević, Tonči

hrvatski

Metodički organizacijski oblici rada i njihova učinkovitost u kineziološkoj edukaciji

Metodički organizacijski oblici rada mogu biti značajan put individualizacije i optimizacije procesa vježbanja u kojem dominiraju proces transformacije i proces razmjene informacija. Naime kako individualizacija podrazumijeva prilagodbu programa vježbanja poznatom antropološkom stanju za unaprijed definirani cilj a ovisna je dobrim dijelom o materijalnim uvjetima rada i vremenu izloženosti kineziološkim podražajima, onda je jasno da su zahtjevniji i složeniji oblici rada primijenjeni u skladu s dobnim ali i ostalim značajkama njen nezaobilazan čimbenik. Efikasnost sata kineziološke kulture i drugih organizacijskih oblika rada ne može se procijeniti samo na temelju sati tjelesnog vježbanja niti efektivnog vremena vježbanja, ali vrijeme je bitan preduvjet uspješnosti transformacijskog procesa, a i procesa motoričkog učenja u kojem dominira iterativna metoda. Zbog toga se inzistira uz neophodan minimumu satnice kineziološke kulture, , uključivanje djece, učenika i studenata u druge organizacijske oblike rada te na taj način osiguranje, minimalno jednog sata vježbanja dnevno. Ograničavajući čimbenik vremena u vježbanju može se prebroditi primjenom zahtjevnijih i složenijih metodičkih organizacijskih oblika rada primjerenih dobi učenika kao zadanoj veličini te sukladno načelu postupnosti, pripremljenosti za određeni metodički organizacijski oblik rada. Dobro izabran je onaj metodički organizacijski oblik rada koji pridonosi intenzifikaciji i optimalizaciji rada te na taj način i humanizaciji nastavnog procesa i procesa vježbanja prilagođavajući se stvarnim potrebama svakog pojedinog učenika što je preduvjet individualizacije, ideala svakog suvremenog koncepta odgoja i obrazovanja .

Metodički organizacijski oblici rada; kineziološka edukacija; učinkovitost

nije evidentirano

engleski

Methodological organizational forms of work and their effectiveness in kinesiological education

Metodički organizacijski oblici rada mogu biti značajan put individualizacije i optimizacije procesa vježbanja u kojem dominiraju proces transformacije i proces razmjene informacija. Naime kako individualizacija podrazumijeva prilagodbu programa vježbanja poznatom antropološkom stanju za unaprijed definirani cilj a ovisna je dobrim dijelom o materijalnim uvjetima rada i vremenu izloženosti kineziološkim podražajima, onda je jasno da su zahtjevniji i složeniji oblici rada primijenjeni u skladu s dobnim ali i ostalim značajkama njen nezaobilazan čimbenik. Efikasnost sata kineziološke kulture i drugih organizacijskih oblika rada ne može se procijeniti samo na temelju sati tjelesnog vježbanja niti efektivnog vremena vježbanja, ali vrijeme je bitan preduvjet uspješnosti transformacijskog procesa, a i procesa motoričkog učenja u kojem dominira iterativna metoda. Zbog toga se inzistira uz neophodan minimumu satnice kineziološke kulture, , uključivanje djece, učenika i studenata u druge organizacijske oblike rada te na taj način osiguranje, minimalno jednog sata vježbanja dnevno. Ograničavajući čimbenik vremena u vježbanju može se prebroditi primjenom zahtjevnijih i složenijih metodičkih organizacijskih oblika rada primjerenih dobi učenika kao zadanoj veličini te sukladno načelu postupnosti, pripremljenosti za određeni metodički organizacijski oblik rada. Dobro izabran je onaj metodički organizacijski oblik rada koji pridonosi intenzifikaciji i optimalizaciji rada te na taj način i humanizaciji nastavnog procesa i procesa vježbanja prilagođavajući se stvarnim potrebama svakog pojedinog učenika što je preduvjet individualizacije, ideala svakog suvremenog koncepta odgoja i obrazovanja .

Methodological organizational forms of work; kineziological education; efficiency

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

11 (1)

2010.

34/113-43/123

objavljeno

1332-7879

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice