Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena metode kontinuiranog poboljšanja procesa za održavanje telekomunikacijske programske podrške (CROSBI ID 361975)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Ravlić, Joško Primjena metode kontinuiranog poboljšanja procesa za održavanje telekomunikacijske programske podrške / Car, Željka (mentor); Zagreb, Fakultet elektrotehnike i računarstva, . 2010

Podaci o odgovornosti

Ravlić, Joško

Car, Željka

hrvatski

Primjena metode kontinuiranog poboljšanja procesa za održavanje telekomunikacijske programske podrške

Predmet istraživanja ovog magistarskog rada je proces održavanja programske podrške i primjena metode kontinuiranog poboljšanja procesa održavanja. Kontinuirano poboljšavanje procesa održavanja programske podrške nužno je da bi se omogućilo kreiranje okoline koja će adekvatno odgovoriti na sve veće zahtjeve telekomunikacijskog tržišta. U radu su opisani osnovni pojmovi i definicije programske podrške i procesa održavanja te osnovni modeli koji se predlažu za efikasno upravljanje procesima. Učinkovitost primjene Six Sigma metodologije u telekomunikacijskoj kompaniji verificirana je na stvarnom procesu održavanja programske podrške na temelju kvalitativnih i kvantitativnih podataka te alata za analizu mjerenja. Metoda je primijenjena za definiranje modela studijskog primjera procesa održavanja, definiranje mjerenja procesa, prikupljanje podataka mjerenja procesa te analizu i ocjenu stvarnog procesa održavanja programske podrške. Detaljnom analizom promatranog procesa na osnovu provedenih mjerenja određeni su uzroci varijacije procesa te su definirane kritične točke procesa koje su ujedno izvor tih varijacija. Na osnovu rezultata kvantitativne i kvalitativne analize definirana su poboljšanja procesa koja su verificirana implementacijom u realan proces održavanja telekomunikacijske organizacije. U magistarskom radu je napravljena analiza pretpostavki za učinkovitu implementaciju Six Sigma metodologije unutar službe održavanja.

Programska podrška; proces održavanja; mjerenje procesa; metrika

nije evidentirano

engleski

Using continuous process improvement method for telecommunication software maintenance

nije evidentirano

Software; software maintenance; process measurements; metrics

nije evidentirano

Podaci o izdanju

115

04.11.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet elektrotehnike i računarstva

Zagreb

Povezanost rada

Elektrotehnika