Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Perspektive razvoja profesionalnih kompetencija učitelja – razvoj "teorijskog" praktičara (CROSBI ID 568806)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Slunjski, Edita Perspektive razvoja profesionalnih kompetencija učitelja – razvoj "teorijskog" praktičara // Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja: Zbornik radova s međunarodnoga znanstveno-stručnog skupa / Bacalja, Robert (ur.). Zadar: Sveučilište u Zadru, 2010. str. 24-34

Podaci o odgovornosti

Slunjski, Edita

hrvatski

Perspektive razvoja profesionalnih kompetencija učitelja – razvoj "teorijskog" praktičara

Složena i zahtjevna odgojno–obrazovna funkcije škole za 21. stoljeće nalaže potrebu promjena u obrazovanju učitelja (inicijalnog tj. akademskog kao i profesionalnog usavršavanja) te razvoj novih oblika njegovih profesionalnih kompetencija. Te bi se kompetencije trebale očitovati kao umijeće stvaranja cjeline uvjeta za kvalitetno življenje, odgoj i učenje učenika u školi i voditi ostvarenju odgojno–obrazovne prakse temeljene na vrijednostima slobode i uvažavanja svakog pojedinog učenika. U radu se problematiziraju ograničenja aktualnog modela obrazovanja učitelja i razmatraju nove mogućnosti njegova obrazovanja i usavršavanja koje bi ga osposobljavalo za razumijevanje dinamičnosti i kompleksnosti odgojno–obrazovne prakse te kreiranje kulture kontinuiranog istraživanja i učenja u školi. Uspostavljanje kulture kontinuiranog istraživanja preduvjet je razvoja učitelja u "teorijskog", "refleksivnog" ili "profesionalnog praktičara". Da bi to bilo praktično izvedivo, sve razine odgojno – obrazovnog sustava potrebno je povezivati i na njima uspostaviti dijalog i profesionalno partnerstvo.

učitelj; profesionalno usavršavanje; profesionalne kompetencije; refleksivni praktičar

nije evidentirano

engleski

Perspectives of the development of the teacher’s professional competences – development of the “theoretical” practitioner

nije evidentirano

teacher; professional development; professional competences; reflective practitioner

nije evidentirano

Podaci o prilogu

24-34.

2010.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-7237-40-0

Podaci o matičnoj publikaciji

Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja: Zbornik radova s međunarodnoga znanstveno-stručnog skupa

Bacalja, Robert

Zadar: Sveučilište u Zadru

Podaci o skupu

Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja

predavanje

01.01.2010-01.01.2010

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija